Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Канада: Хамилтън бе най-бърз преди квалификацията

12.06.2010 18:04

Пилотът на McLaren Люис Хамилтън беше най-бърз в последната тренировка преди квалификациите за Гран при на Канада във Формула 1.

Англичанинът записа най-добрата си обиколка за 1:16.058 мин., но веднага след нея се удари в стената на четвърти завой на пистата "Жил Вилньов".

Лидерът във временното класиране Марк Уебър (Red Bull) се нареди на втора позиция в таблицата с времената, а Фернандо Алонсо с Ferrari допълни челната тройка. Пилотът на Mercedes Михаел Шумахер записа четвърти резултат и така всички водещи отбори вкараха по един представител в първата четворка.

McLaren разполагаше с най-бързите болиди в началото на сесията, а Хамилтън излезе начело и постоянно подобряваше времената си. Тогава с твърдите гуми той записа и най-добрия резултат до момента - 1:16.259 мин.

Дори с меките смески на Bridgestone никой на пистата не успя да подобри постижението му. В същото време с меките гуми световният шампион за 2008 г. свали границата до 1:16.056 мин., но в следващата обиколка се удари в стената.

Веднага след него пилотът на Virgin Racing Лукас ди Граси също се завъртя и с появата на жълтите флагове спря бързите обиколки на останалите състезатели.

Уебър остана на 0.282 сек. от времето на Хамилтън и на малко повече от една десета от секундата пред Алонсо. Зад тях се нареди Шумахер, а с петото си място Себастиан Фетел направи Red Bull единственият тим с два болида в първата петица.

Пилотът на Renault Роберт Кубица завърши сесията на шесто място, следван от Адриан Сутил с Force India. Световният шампион Дженсън Бътън водеше битка с Хамилтън за първата позиция в началото на тренировката, но в крайна сметка остана осми с втория McLaren.

Витантонио Лиуци и Виталий Петров допълниха десетката съответно за Force India и Renault. Бразилецът Фелипе Маса завърши на 12-а позиция, след като и той „облиза“ стената със своето Ferrari.

Заради проблеми със съединителя пилотът на Mercedes Нико Розберг пропусна по-голямата част от едночасовата сесия, а след кратката си поява на пистата даде 18-о време. По-неприятна тренировка имаше само Карун Чандок, чийто болид на HRT спря на изхода от питлейна заради проблеми с хидравликата.

Коментари
comments powered by Disqus