Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Япония: Дъжд и много въпросителни след третата тренировка

09.10.2010 06:13

Само двама пилоти записаха обиколки за време в третата свободна тренировка, след като дъждът на „Сузука” провали подготовката на всички отбори.

Още в началото на третата подготвителна сесия за Гран при на Япония бе ясно, че условията на пистата са твърде далеч от тези, необходими за нормалното протичане на тренировката. Завъртането на Тимо Глок (Virgin) на „Спуун” бе първото доказателство за това, а фактът, че всички водещи отбори изпратиха пилотите си на пистата само за по една инсталационна обиколка – второто.

На практика в нито един момент от шейсетте минути условията на „Сузука” не бяха подходящи за нормална подготвка, което бе и причината само двама пилоти да запишат време – Хайме Алгерсуари, който бе и най-активният на пистата днес, спря хронометрите на 1:55.902 минути, а Тимо Глок остана далеч зад него с време 2:07.497.

От големите тимове единствено McLaren симулираше някаква дейност, което е логично с оглед изоставането в подготовката на тима, провокирано от катастрофата на Люис Хамилтън в първата сесия вчера. И световният шампион за 2008 г, и Дженсън Бътън обаче не записаха време, а останаха с по три инсталационни обиколки.

Заради лошите атмосферни условия трета тренировка на практика нямаше. Въпросът е какво ще се случи с квалификацията и дали реките на „Сузука” няма да провокират отлагането на квалификацията, която по предварителен график трябва да започне в 08:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus