Освен че повишава мощността на класическия Porsche 911 Turbo, немският тунер Hamann оптимизира аеродинамиката на спортния автомобил и снижава покрива му.
Височината на 911 Turbo е скъсена с цели осем сантиметра - радикалната мярка обаче води до значително по-добра аеродинамика, изразяваща се в по-висока максимална скорост. 3,6-литровият битурбо боксер също е модифициран. Преработката му включва два нови турбокомпресора, спортен въздушен филтър, спортна изпускателна система от благородна стомана, както и препрограмиран блок за управление.Усъвършенстванията се изразяват в мощност от 630 к. с., 810 Нм максимален въртящ момент и спринт до 100 км/ч, който отнема 3,3 секунди. Върховата скорост пък възлиза на умопомрачителните 359 км/ч. За да му бъде гарантирано максимално сцепление с асфалта, Turbo е снабден с нови престилки и видоизменен заден спойлер. Когато пък не е в движение, Stallion привлича вниманието най-вече с "крилатите" си врати.