Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хибридният Volkswagen XL3 ще играе на един терен с Prius

29.02.2016 13:52
Хибридният Volkswagen XL3 ще играе на един терен с Prius

Той ще бъде по-просторен от XL1 и затова и разходът ще бъде по-голям – 3,0 л/100 км

Хибридните задвижващи системи – както без използване на битовата мрежа, така и със зареждане от контакта - за Volkswagen Group това от дълго време не е тайна. Ако изключим необичайно скъпото и ограничено производство на модела XL1, инженерите на компанията вече са монтирали подобни системи в конвенционалните леки автомобили на компанията (можем да си припомним Golf GTE).

През 2018 г. ситуацията обаче ще се промени коренно: тогава под марката Volkswagen трябва да се появи хибридът XL3. Това е  напълно оригинален модел, който ще мери сили с Toyota Prius.

Средният разход на гориво на модела с две врати XL1 (на снимката) е 0,9 л/100 км. Неговият събрат XL3 ще бъде по-просторен и затова и разходът ще бъде по-голям – 3,0 л/100 км. Наименованието на новия модел загатва за приликите с XL1 и могат да бъдат открити в дизайна.

Добре запознати не се ангажират да определят типа на каросерията на XL3 (най-вероятно тя ще бъде хечбек), но за сметка на това споделят информация за задвижващата система. Под предния капак ще бъде монтиран четирицилиндров турбо двигател 1,4 TSI със 140 конски сили, комбиниран с елекромотор с капацитет 35 к.с. Първоначално хибридът ще получи сравнително скромна батерия. Но за разлика от модела на XL1, от който германците произведоха само 250 броя на цена от 111 000 евро, наследникът  XL3 наистина ще стане масов автомобил. Като цена той ще бъде съпоставим с главния си съперник - около 30 000 евро. Известно е, че базовият хечбек Prius в Германия струва 28 150 евро, а версията със зареждане от битовата мрежа - 36 600 евро.



Коментари
comments powered by Disqus