Двигателят е прогнозираният турбо четирицилиндров1,6 T-GDI (204 к.с., 265 Нм)
Компанията Hyundai Motor окончатело представи „горещата“ версия на новата Elantra - седана Elantra N Line. Двигателят е прогнозираният турбо четирицилиндров1,6 T-GDI (204 к.с., 265 Нм). Той работи в комбинация с шестстепенна механична трансмисия или със седемстепенна роботизирана DCT с два съединителя.
Отпред новата версия се разпознава само по емблемата N Line. Автомобилът се различава от базовата с каскадната радиатолна решетка, модифицирани въздухозаборници в бронята със стрелки, лъскави черни детайли (прагове , огледала и редица други части).
Интегрираният спойлер, двойните хромирани накрайници на изпускателната система и задният дифузор N Line затвърждават промените. Синият автомобил на снимките е американската версия, а червеният - глобалният .
За N Line са подготвени 18-цолови алуминиеви джанти, пренастроено, по-твърдо окачване, по-големи предни спирачни дискове. Заедно с независимото многозвенно задно окачване, подкормилни пера и превключвателя на режимите, всички тези елементи са проектирани да осигурят на седана „динамично изживяване при шофиране“. N Детайли за ефективността са обявени за допълнително персонализиране на N Line Elantra. Вярно е, че в началото те ще бъдат достъпни само в Южна Корея.
В салона на N Line се вижда перфориран N кожен волан с метални спици, N спортни седалки с кожени странични бортови, предавателен лост в кожа с метален декор и знак N, метални педали.
Оборудването на седана включва автоматични превключвания на дълги светлини, системи за поддържане лентата на движение и предотвратяване на челен сблъсък, наблюдение на вниманието на водача, слепите зони от огледала и на трафика отзад, безключов достъп Digital Key (включително отваряне от смартфон), безжични версии на интерфейси CarPlay и Android Auto. Между другото, в съответствие с плана за смяна на Elantra GT (североамериканският близнак i30) в Америка с нов "горещ" седан, може да се счита за заместник Elantra GT N Line с пет врати. Тя е оборудвана със същата задвижваща система.
Североамериканската версия на Elantra N Line е представена с по-скромно оборудване. Тук вместо цифрово арматурно табло има класически циферблат, вместо електронна ръчна спирачка, механична и по-опростена мултимедийна система, с по-малък дисплей. Такъв автомобил трябва да бъде по-достъпен, но компанията все още не е обявила цени.
В допълнение към лансирането на Elantra N Line, компанията обяви пазарния старт на хибрида Elantra в Южна Корея през третото тримесечие на 2020 г., последван от глобален старт (1,6 GDI двигателят и електрическият мотор заедно генерират 141 к.с. и 264 Нм). Производителт също сподели план за представянето на Sonata N Line тази година. Корейците официално обявиха, че ще разполагат с турбо двигател 2,5 T-GDI. Мощността не е уточнена, но според вътрешни данни, тя ще бъде 294 к.с. и 419 Нм.