Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai i20N (2020): Малкото страшилище за GTI

16.07.2020 09:52

Нова снимка показва без камуфлаж очаквания през септември спортен i20 с 204 к.с.

Hyundai има намерение да предложи малкия си модел i20 и в спортен N-вариант. Сега се появиха снимки с по-слаба маскировка и един цялостен страничен изглед. 

Представеното току-що трето поколение на Hyundai i20 се очаква да пристигне при търговците през септември 2020 г. В най-мощния си засега вариант i20 е задвижван от трицилиндров бензинов турбомотор със 120 к.с.

Това не са показатели, от които един автомобил от малкия сегмент би трябвало да се срамува. За жадуващите повече мощ обаче корейците ще добавят и една истинска N-версия на i20. Тя би трябвало да е задвижвана от познатия 1,6-литров четирицилиндров бензинов турбомотор с мощност 204 к.с. и 265 Нм въртящ момент. С него корейският модел ще бъде на едно ниво с VW Polo GTI или Ford Fiesta ST. Моделът неотдавна приключи суровите зимни тестове в Арйеплог, Швеция при до –30 градуса по Целзий. 

По-спортна външност

И във визуално отношение i20N ще се откроява сред своите събратя. Първият страничен изглед от едно посветено на i20 видео показва по-високо изпъкнал преден капак – смятаме, че той говори за наличието на голям четирицилиндров мотор. Под калниците се виждат по-големи – вероятно 19-цолови – джанти от лека сплав. Над задното стъкло се шири уголемен спойлер на ръба на покрива. На снимките от изпитанията се виждат задна престилка с вид на дифузор и ауспухова уредба с две крайни тръби. 

В хармония с мощния мотор Hyundai i20N ще получи настроена по нов начин ходова част, преработена кормилна уредба и усилена спирачна система. 

Заключение

Като започнаха с i30N, хората от Hyundai успяха да превърнат N-серията в сериозна конкуренция на спортните версии, предлагани от утвърдените германски производители. Автомобилите с означение N имат по-голяма мощност, изглеждат по-спортно, а освен това вървят наистина добре. Ако и бъдещият i20N влезе в тази роля, клиентите скоро ще бъдат много доволни!

Текст: Ули Бауман, Марсел Зомер
Снимки: Hyundai

Коментари
comments powered by Disqus