Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Motor представя изцяло новия Hyundai i20 N

21.10.2020 11:44

Задвижва се от ново поколение 1,6-литров турбо двигател с 204 к.с. и 275 Нм въртящ момент

Hyundai Motor разкри най-новия си спортен модел, изцяло новия i20 N, горещ хечбек с възможност за състезателна писта, вдъхновен от рали автомобила i20 WRC. Както при другите модели на Hyundai N, той предлага радост от шофирането благодарение на ексклузивната си мощност на двигателя и динамичните иновации. Най-новият модел се присъединява към i30 N и i30 Fastback N сред спортната гама на Hyundai в Европа, за да задоволи ентусиастите, ориентирани към динамичното шофиране. Корените на i20 N са в моторните спортове. Той е вдъхновен от i20 Coupe WRC, рали автомобил, базиран на силно модифицирана версия на шосейния Hyundai i20, и по този начин има същото тегло като минималното тегло, изисквано в FIA World Rally Championship (WRC). Моделът доведе Hyundai до успех: през 2019 г. Hyundai беше коронован за шампион при производителите на WRC, след като осигури четири победи през сезона. Към днешна дата Hyundai има общо 17 победи на най-високото ниво на международното рали състезание. 

Безкомпромисен и мощен външен дизайн

Изцяло новият i20 N представя безкомпромисен и мощен външен вид, който да отговаря на неговото неразредено динамично изживяване. Външният дизайн на модела подчертава неговата същност, като комбинира елементи от рали наследството на Hyundai с най-новата дизайнерска идентичност на компанията Sensuous Sportiness, което създава емоционално привличане за шофьорите. Той добавя аеродинамично функционални форми към спортния и динамичен стил на базовия си модел, водещият в класа Hyundai i20, като 10 мм по-нисък пътен просвет. 

Предната част е доминирана от броня с по-голям въздухозаборник за турбо двигателя. Широката радиаторна решетка с лого N се отличава с уникален модел, вдъхновен от кариран флаг. В долната си част е разположен акцентиращ спойлер в ярък Tomato Red цвят, който допълнително подобрява дизайна, ориентиран към скоростта. Този цвят се разпростира върху новите странични прагове и задната част, подчертавайки нейната широчина. 

Отзад, отличителен вдъхновен от WRC спойлер на покрива засилва притискащата сила и подчертава аеродинамичния характер на изцяло новия i20 N, така че да е забавно да шофирате по всякакви пътища и да поддържате стабилен курс дори при високи скорости. Задна броня с вградени дифузор-подобни елементи и триъгълна задна светлина за мъгла отразяват емблематичната форма на светлината, открита при i30 N и i30 Fastback N. В допълнение, голяма единична изпускателна система подчертава потенциала на двигателя и издава ненадминат спортен звук. 

Други акценти в дизайна включват предни LED фарове, докато затъмнените задни светлини наподобяват черен диамант. Спортните характеристики на изцяло новия i20 N се подчертават допълнително от специалните му 18-инчови алуминиеви джанти със сиво матово покритие и спирачни апарати с лого N. 

Интериорният дизайн предлага високоефективно пространство за шофиране

Вътре изцяло новият i20 N представлява динамично пространство за шофиране с множество специфични за N акценти. Това включва специални спортни седалки с вградена облегалка за глава, които са уникални за изцяло новия i20 N, както и N волан и N скоростен лост и спортни N метални педали. Черният интериор се отличава с акценти Performance Blue и изцяло черен таван. Дигиталното табло и AVN екранът включват функции като променливата светодиодна червена зона, която варира в зависимост от температурата на двигателното масло, и индикатора за времето на превключване, който показва на водача най-доброто време за превключване на предавките. 

Турбокомпресор с висока мощност прави изцяло новия i20 N фокусиран върху забавлението при шофиране 

Изцяло новият i20 N се задвижва от 1,6-литров двигател с турбо GDi с шестстепенна ръчна скоростна кутия (6MT). Този двигател е първият от ново поколение в европейски модел на Hyundai и осигурява максимална мощност от 204 к.с.и максимален въртящ момент от 275 Nm. Със своите 1190 кг тегло, точно както i20 Coupe WRC, съотношението мощност / тегло е едно от най-добрите в класа. 

Изцяло новият i20 N осигурява максимална скорост от 230 км / ч и може да ускори от 0 100 км / ч само за 6,7 секунди. Двигателят предлага мощност, която осигурява бърза реакция и подобрено ускорение за още поголямо забавление на пътя или на пистата. Мощността осигурява повече въртящ момент и мощност при по-ниски обороти в минута, като по този начин използва повече от потенциала на двигателя в ежедневни ситуации на шофиране. 

Изцяло новият i20 N поддържа максимален въртящ момент между 1 750 и 4 500 об/мин и постига максимална мощност между 5 500 и 6 000 об / мин. Това подобрява ускорението в средния и високия диапазон на скоростта и осигурява постоянно висока производителност в различни условия на шофиране. Изцяло новият двигател i20 N разполага с ексклузивна турбо система, която се охлажда от интеркулер и циркулацията на водата на двигателя. 350-барна инжекционна шина под високо налягане осигурява атомизация на горивото, по-бърза реакция на двигателя, както и по-ефективно приготвяне на сместа. 

Двигателят 1,6 T-GDi използва новата технология на Hyundai с непрекъснато променлива продължителност на клапаните (CVVD) и разполага с рециркулация на отработените газове при ниско налягане (LP EGR) за допълнителна оптимизация на горивната ефективност. CVVC регулира продължителността на отваряне и затваряне на клапаните в съответствие с условията на шофиране, постигайки подобрение в производителността и три процента подобрение на горивната ефективност. Междувременно 6MT е усъвършенстван и подсилен специално за изцяло новия i20 N, за да се справи с по-високи обороти, въртящ момент и Launch Control, за да даде на своите шофьори динамично завладяващо шофиране. 

Изцяло новият i20 N може да бъде оборудван и с N Corner Carving Differential, механичен диференциал с ограничено приплъзване (m LSD), който използва механично управляван тип торсионни зъбни колела за контрол на предаването на мощност към предните колела. Той осигурява оптимално сцепление и подобрява сцеплението на всеки ъгъл за по-спортно и по-пъргаво каране. 

Тръпката от шофирането

Изцяло новият i20 N е оборудван с редица специални функционалности за спортно изживяване, забавно за шофиране. N Grin Control System предлага на клиентите високо ниво на персонализация, с пет различни режима на задвижване: Normal, Eco, Sport, N и N Custom. 

Режимите на задвижване регулират параметрите на двигателя, електронния контрол на стабилността (ESC), звука на изпускателната система, управлението и трансмисията, за да ги оптимизират за различни условия на шофиране. В режим N Custom шофьорите могат да избират от настройки Normal, Eco, Sport и Sport + за всеки от споменатите компоненти, за да съответстват на предпочитанията за шофиране и пътните условия чрез „Spider diagram“ на екрана на AVN. За още по-спортно удоволствие от шофирането, електронният контрол на стабилността (ESC) може да се управлява на три етапа: включен, спортен и напълно изключен. 

Подобно на i30 N, изцяло новият i20 N може да се похвали с набор от високоефективни функции за шофиране. Rev Matching синхронизира двигателя с изходния вал и има собствен специален бутон за активиране на волана. Това позволява по-плавни или по-спортни понижаващи предавки в зависимост от режима на шофиране. С Launch Control двигателят и контролът на сцеплението са оптимизирани за бързо ускорение от старт, точно като професионален състезател. Изцяло новият i20 N ще бъде достъпен в цяла Европа от пролетта на 2021 г.

Коментари
comments powered by Disqus