Заслужи наградата на Американския застрахователен институт за пътна безопасност (IIHS)
Моделът Hyundai Santa Fe Sport 2017, допълнително оборудван със система за предотвратяване на челен удар, спечели наградата Top Safety Pick+ на Американския застрахователен институт за пътна безопасност (IIHS) за постигане на високо ниво на стандарти за безопасност. Santa Fe Sport получи добри оценки на тестовете на института за умерен преден удар, лек преден удар, здравина на страничната конструкция и покрива и устойчивост на подглавниците. Опционалната система Автоматична аварийна спирачка (AEB) с функцията Разпознаване на пешеходци на Santa Fe Sport също спечели отлична оценка.
Top Sfety Pick+ е най-високото отличие, присъждано от института. За да спечели приза Top Safety Pick+ , един автомобил трябва да има добра оценка в петте теста за защита на пътниците и много добра или отлична оценка за налична система за предотвратяване на челен удар.
„Опционалната система за предотвратяване на челен удар на Santa Fe Sport спечели отлична оценка,“ каза Дейвид Зуби, ръководител на изследователската дейност на IIHS. „Santa Fe Sport избегна сблъсъци в тестовете на писта на IIHS при скорости 19,3 км/ч и 40 км/ч. Системата включва и компонент - предупреждение за челен сблъсък, който отговаря на критериите на Американската национална администрация за пътна безопасност (NHTSA),“ добави Зуби.
“Развълнувани сме, че Santa Fe Sport постигна златния стандарт за безопасност на CUV автомобил от IIHS и NHTSA,” каза Майк О’Брайън, вицепрезидент по корпоративно и продуктово планиране на Hyundai Motor America. „Тези награди подчертават ангажимента ни към разработване на модерни технологии, които помагат за пълното предотвратяване на катастрофи. Водеща в класа конструкция на каросерията защитава пътниците в случай на сблъсък,“ добави О’Брайън.
Функции за безопасност на Santa Fe Sport
Стандартното оборудване за безопасност на серийния Santa Fe 2017 включва: система за контрол на стабилността на автомобила (VSM) с електронен контрол на стабилността (ESC) и система за контрол на сцеплението; седем въздушни възглавници, включително въздушна възглавница за коленете на водача; дискови спирачки за четирите колела и ABS с електронно разпределение на спирачното усилие (EBD) и спирачен асистент; Помощ при потегляне по наклон (HAC) с контрол на спирачното усилие при спускане по наклон (DBC); и система за следене на налягането в гумите (TPMS).
AEB използва насочените напред радар и камера, чрез общ сензор, за разпознаване на автомобили или пешеходци и предупреждава водача за потенциален сблъсък. Ако водачът не реагира, за да избегне удара, системата прилага аварийната спирачка.