Глобалната стойност на Hyundai се е повишила с 1% на годишна база до 14,3 млрд. долара
Hyundai се класира на пето място сред автомобилните марки за първи път от 2005 г. насам, като единствената автомобилна марка в списъка за тази година с нарастваща стойност на марката на фона на COVID-19 пандемията.
Стартирането на специализираната марка EV IONIQ, инвестиции в бъдеща мобилност, бърза реакция на пазара чрез онлайн канали за продажба и дейности за социално участие укрепват силата на марката на компанията продължава да увеличава глобалната си стойност и репутация сред производителите на автомобили, според класацията за „Най-добри световни марки“ на Interbrand 2020.
Проучването показва, че стойността на Hyundai Motor нараства с 1% на годишна база до 14,3 млрд. долара, заемайки пето място сред световните автомобилни марки и общо 36-то, въпреки рецесионните пазарни условия, причинени от пандемията COVID-19. Hyundai Motor е включен в списъка на 40-те световни компании на Interbrand за шест последователни години. Откакто влезе в класацията на топ 100 компании по стойност на марката през 2005 г., Hyundai Motor остава в топ 100 за 15 последователни години.
„Повишаването на стойността на марката на Hyundai Motor Company може да се отдаде на значителното й разширяване на бъдещия бизнес за мобилност и непрекъснатите инвестиции в марката, като обявяването на нейната специализирана марка за електрически превозни средства IONIQ“, каза Майк Роча, глобален директор на Interbrand за оценка на марката. „Положително оценихме активния и проактивен подход на компанията към промените на пазара като устойчива марка, обхващаща разширяването на онлайн каналите за продажба, бърза реакция на дейностите за социален принос и действително увеличение на продажбите на електрически превозни средства с батерии и горивни клетки.“
Ангажиментът на Hyundai Motor за електрификация на мобилността беше демонстриран наскоро с пускането на специалната марка EV IONIQ. В рамките на IONIQ, компанията ще използва своето водещо в индустрията производствено ноу-хау при електромобилите, за да представи три нови специализирани модела през следващите четири години с по-иновативни модели, които да последват. Създаването на марката IONIQ е в отговор на бързо нарастващото търсене на пазара и ускорява плана на Hyundai за лидерство на световния EV пазар.
Инвестицията на Hyundai Motor в технология за водородни горивни клетки също затвърди позицията си в бързо променящия се транспортен сектор. Наскоро компанията достави първите седем единици от първия в света масово произведен електрически тежкотоварен автомобил с горивни клетки на клиенти в Швейцария, като общо 50 ще бъдат пуснати в експлоатация. Производственият капацитет на камионите с горивни клетки ще достигне 2000 единици годишно до 2021 г., за да подпомогне разширяването му в Европа, САЩ и Китай, тъй като търсенето на чиста мобилност нараства.
Компанията се стреми да реши предизвикателствата на градския трафик и да подчертае новаторска нова парадигма за мобилност чрез своя бизнес за градска въздушна мобилност (UAM). За да засили своята конкурентоспособност в роботиката, технологиите за автономно шофиране и други бъдещи области на мобилност и да се утвърди като пионер в бъдещата индустрия за мобилност, тя подписва схеми за сътрудничество в научноизследователска и развойна дейност с различни отворени лаборатории за иновации по целия свят.
„Ние се приспособихме към бързо развиващите се пазарни условия, за да се превърнем в лидер в бъдещата мобилност, а също така сме пъргави и в отговор на неочаквани фактори, като тези, причинени от пандемията“, каза Уонхонг Чо, главен маркетинг директор на Hyundai Motor. „Въз основа на смели инвестиции и технологична конкурентоспособност в бъдещата индустрия за мобилност, ние ще продължим да се стремим да предоставяме подобър жизнен опит на нашите клиенти и на цялото човечество и да се утвърждаваме като марка, допринасяща за човешкото щастие.“
В същото време Hyundai се адаптира към пандемията на COVID-19, като укрепи своите канали за онлайн продажби по целия свят. По-конкретно опцията ‘Click to Buy’ в САЩ и Индия показва страхотни резултати от продажбите и компанията разработва подобна платформа за онлайн продажби за Европа. В резултат на това марката посрещна 1,5 милиона кумулативни виртуални посетители, получи 20 000 запитвания за продажби и направи над 2000 продажби чрез своята платформа Click to Buy в Индия. В САЩ повече от 95 процента от местните дилъри използват платформата Click to Buy. Също така в отговор на условията на COVID-19, Hyundai Motor извършва различни дейности за социално участие за клиенти, страдащи от последиците от пандемията по целия свят.
Компанията е осигурила поддръжка на превозни средства за хигиенни продукти, транспортиране на пациенти и медицински персонал, както и различни финансови и обслужващи ползи за своите клиенти. Тези дейности помогнаха на Hyundai Motor да се превърне в единствената автомобилна компания в списъка, която тази година отбеляза покачване на стойността на марката си. В резултат на това класирането на компанията в списъка се повиши с едно място от миналата година до пето място сред световните автомобилни компании.
Глобалната консултантска фирма за брандове Interbrand провежда годишна оценка на основните мултинационални марки, за да публикува класацията си за най-добри глобални марки. Настоящата стойност на всяка марка се получава след изчерпателна оценка на нейните фискални и маркетингови операции, които се използват за изчисляване на бъдещите й приходи.