Genesis ще се превърне в отделен бранд с шест модела, които ще се появят до края на следващите пет години
Hyunda обяви, че ще се раздели с името Genesis като част от моделната си гама и създава нова луксозна марка.
Преди това името Genesis бе притежание само на флагманската луксозна лимузина на компанията, но сега вече ще бъде напълно самостоятелна марка с най-много шест модела, определени да бъдат произведени под новото лого до 2020.
От Hyundai подчертават че ще има ясни различия между основната гама и марката Genesis, чиито нови модели ще получат собствен дизайн, нова емблема и собствена именна система. Твърди се още, че за Genesis основен акцент ще бъде обслужването на клиентите.
Персонализираната услуга ще бъде основна част от продажбите на Genesis, което Hyundai нарича "традиционен технологичен свръхбагаж", какъвто използват и конкурентите.
Брандирането ще включва разработване на лого тип крило, използвано в актуалния седан Genesis, докато в структурата на именуване моделите ще имат още знаци след буквата G - G90, G80, G70 и т.н.
Визията на новото подразделение на Hyundai ще бъде създадена от бившия дизайнер на Volkswagen Group Лук Донкерворке, който влиза в новата си роля от средата на 2016 г. Той ще докладва пред сегашния шеф на на дизайна на Hyundai Group – Петер Шрайер.
Южнокорейската компания Hyundai все още не е потвърдила какви ще бъдат шестте нови модела на новата марка, но е било казано, че разработването им ще започне от декември. Един от моделите може да бъде купе версия на Genesis и ще изглежда като концептуалния автомобил Vision G, представен по-рано тази година.