Досегашното поколение на бронирания автомобил е оборудвано V12 6,0 (830 Нм) с 530 к.с.
Бъдещият Mercedes-Benz S-класа вече видяхме в обичайната му версия и като Mercedes-Maybach, а сега за първи път в обективите на камерите попадна S-класа Guard. В предишното поколение бронираният седан има ниво на защита VR9, както и дълга модификация Pullman Guard, а бронираната версия на Maybach нарасна до VR10. Малко вероятно е немците сега да предложат по-малко.
Освен бронеустойчиво стъкло, гумите Michelin PAX 245-710 R490 AC разкриват брониряния автомобил, който може да измине до 30 км със загуба на налягане.
Изгледът отзад в същото време показва повече подробности за оптиката, както и дизайна на бронята и изпускателните накрайници на изпускателната система на новата S-класа.
Досегашното поколение на S-класа Guard е оборудвано V12 6,0 (830 Нм) 530 к.с. Интересен въпрос, кой агрегат ще носи цялата тази броня сега. Знаем, че подмарката Mercedes-AMG се отказа от двигателя V12 6,0 в своите модели , но S-класата все пак ще получи дванадесетцилиндрови версии. Най-вероятният начин V12 да оцелее в S-класата е хибридизацията, поне така наречената умерена. Това е евтин начин на актуализация. Между другото, желанието да бъдат спестени пари при разработването на модела може да доведе до изчезването на S-класата с каросерии купе и кабриолет.