Дилърите в САЩ ще започнат да получават поръчки за обновения модел от 25 юли 2017
Днес всеки американец, стига да поиска,може да си направи собствен Ford Mustang от моделната 2018 година, да разбере цената му и да го поръча. Сега цялата информация е в ръцете на всеки потенциален купувач. През януари 2017 г. от Ford заявиха, че обновяването на модела ще засегне екстериора и интериор, усъвършенствано окачване и подобрени функции, включително пакет с електронни асистенти и адаптивни амортисьори. Американците също така увериха публиката, че ще увеличат мощността на двигателя 2,3 EcoBoost и V8 5,0 на версията GT, но не посочиха никакви конкретни данни . Тайното сега става явно в навечерието на старта на продажбите.
Дилърите в САЩ ще започнат да получават поръчки от 25 юли 2017. Първите автомобили ще пристигнат в шоурумовете през есента. Цените се пазят в тайна, а цената на актуалното купе с EcoBoost и V8 варира между 26 195 и 33 195 долара съответно. Цените за кабриолетите с аналогични двигатели вървят от 35 695 до 42 695 долара .
Обновяването отвътре се отнася до подобрени материали в салона, различни варианти на тапицериите на седалките и по-богато оборудване. Сега Mustang притежава отопляем волан и автоматична спирачна система с функции за откриване на пешеходци, следене на пътната маркировка и наблюдаване на умората на водача, както и асистент за следване на лентата на движение.
Да започнем с най-малкия двигател 2,3 EcoBoost, който се превръща в базов за Mustang (V6 3,7 отпадна от двигателната гама). Алуминиевият агрегат с директно впръскване и сега развива 314 к.с., но въртящият момент е скочил от 434 на 474 Нм. Предишният Ford Mustang с EcoBoost и шестстепенна механична предавателна кутия ускорява до 97 км/ч за 5,6 сек. Какъв е този показател на обновения модел със същата трансмисия все още не е известно. Но пък в каталога е записано, че с десетстепенната автоматична трансмисия в режим Drag Strip това упражнение отнема по-малко от 5 сек. Но този резултат може да бъде постигнат само с гуми Michelin Pilot Sport 4 S и с опционален пакет Performance.
Версията GT получава ръчна предавателна кутия с двоен съединител. Десетстепенната автоматична трансмисия 10R80 специалистите от Ford разработиха съвместно с инженери от General Motors.
Същият комплект гуми, проектирани специално за Mustang, се предлага и за модификацията GT с атмосферен петлитров двигател под капака. Осемцилиндровият мотор с V-образно разположение на цилиндрите е получил комбинирано впръскване на горивото и увеличение на компресията. Ако преди това мощността беше 441 к.с. и 542 Нм, сега тези показатели са съответно 466 к.с. и 569 Нм. Както и при по-малката модификация, така и Mustang GT е оборудван със същите ръчна или автоматична трансмисия. При режим Drag Strip, с оптимизиран задвижващ агрегат и с пакет Performance версията с два педала ускорява до 97 км/ч за по-малко от 4 секунди. Предшественикът с шестстепенна автоматична кутия изпълняваше същото упражнение за 4,4 секунди.