Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar C-X75 се приближава до серийно производство

07.10.2010 16:08

Jaguar проучва възможността да започне серийното производство на концептуалния Jaguar C-X75, с който прикова вниманието на изложението в Париж.

Компанията разглежда два варианта – за производството на 1000 или 2000 автомобила от модела годишно, твърдят източниците на Autocar. Всеки от тях ще бъде проучен отделно. При по-малкото производство ще има повече работа на ръка и по-ниски разходи, докато при втория ще бъде заложена повече автоматизация, което води до по-високи разходи.

Автомобилът залага на четири електрически мотора с по 195 к.с., чиито общи усилия се равняват на 780 „коня“ и цели 1598 Нм въртящ момент. Най-впечатляващата част от концепта са двете малки турбини, които работят на природен газ, дизел, биогориво или пропан-бутан и зареждат акумулаторите.

Точно тяхното внедряване в C-X75 може да забави производството с до 7 години. „Трябват ни 2-3 години за реализирането на технологията на газовите турбини, а после още 3-4 години за внедряването им в автомобила“, обясни Тони Харпър, завеждащ отдела за напредничави технологии в производството на двигатели в Jaguar.

Разходите по развитието на газовите турбини за производството на C-X75 дори може да бъдат по-малки от тези за еквивалентен двигател с вътрешно горене. Според Харпър технологията може да бъде достатъчно надеждна и издръжлива, за да си спечели мястото в автомобилната индустрия.

„В една газова турбина има 100 пъти по-малко части от ДВГ и има много по-малък шанс да сбъркаш някъде“, обясни той. Развитието на турбините е и от ключови значение за дизайна на C-X75, защото заемат много по-малко място от стандартен двигател и позволяват снижаването на автомобила с цели 300 мм спрямо конкурентни модели.

Коментари
comments powered by Disqus