Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar F-Type SVR (2016): Като купе и кабриолет с 575 к.с.

25.01.2016 15:48

Благодарение на една рекламна брошура успяхме да се сдобием с информация и първи снимки

Който си мисли, че Jaguar F-Type R със своите 550 к.с. е апогеят на серията, сега ще се убеди, че се е заблуждавал. Jaguar F-Type SVR ще короняса серията като купе и кабриолет още през 2016 и ще дебютира на автомобилното изложение в Женева. Благодарение на една рекламна брошура успяхме да се сдобием с информация и първи снимки за  Hardcore-Jag преди официалния му старт.

Jaguar F-Type SVR генерира 575 к.с.

След лимитираното издание на мощния 575 к.с. Project 7, подразделението Special Vehicle Operations (SVO) на Jaguar пренесе гените на мощността на F-Type SVR със задвижване на всички колела и също както при серийните му побратими ревизира визията. Под очертания с черни жалузи преден капак тупти познатият 5,0-литров V8 двигател, който изпраща завидните 575 к.с. към коляновия вал. Максималният въртящ момент възлиза на 700 Нм. Така при новия Jaguar F-Type SVR съотношението мощност/тегло отговаря на 337 единици на тон. С тази си потентност Coupé спринтира за 3,7 секунди от нула до 100. Максималната скорост е 322, докато Cabrio достига до 312 км/ч.
Трябва да е ясно, че при тези скорости изобщо не може да се достигне среден разход от 11,3 литра на 100 километра и CO2 емисии от 269 г/км. Но нека бъде така, това, което е важно, са характеристиките на двигателя.

Новият Jaguar F-Type SVR стъпва с оптимизирана аеродинамика

За тази цел специалният иновационен отдел на Jaguar е обновил Jaguar F-Type SVR с мощен дифузьор. От задната престилка отляво и отдясно надничат двойните кръгли накрайници на изпускателната система с SVR лого. Те са видимата част на титановата изпускателна система, която спестява около 12 кг от теглото в сравнение със стандартния модел.
Модифицираният преден спойлер придава на топ Jag не само по-агресивен външен вид, но той максимално отвежда охлаждащия въздух към двигателя и спирачките. Въздушният поток също може да се пренасочи и от ревизираните жалузи на калниците.

Задният спойлер излиза автоматично

Това не е само визуален акцент, специално по-високият заден спойлер оказва своето действие върху цялата широчина на автомобила. Той излиза автоматично при 113 км/ч, и по този начин подобрява аеродинамиката и натиска. При 80 км/ч той отново заема стартовата си позиция. При Coupé, този процес се извършва съответно при 97 и 64 км/ч. Когато е отвън крилото намалява коефициентът на въздушното съпротивление с около 1,5%, а коефициентът на подемната сила с 80%. С помощта на бутон, водачът може да спре изваждането на спойлера, за да се достигне максималната скорост в динамичен режим.

Нова спирачна система, нови лети джанти, по-малко тегло

Шасито е приближено максимално към асфалта, с което е адаптирано още веднъж спрямо по-голямата мощност. За отрицателното ускорение на новия Jaguar F-Type SVR отговаря опционална композитна спирачна система, която спестява до 21кг от теглото, която при прототипния модел е оборудвана с жълти спирачни апарати. Jaguar F-Type SVR държи контакта с пътя посредством ковани олекотени джанти обути в гуми Pirelli. Отзад се са с 10 мм по-широки от серийните гуми, джантите от своя страна също спестяват около 10 кг. Апропо, още нищо не се знае за цената на новия Jaguar F-Type SVR.

Относно интериора, тук водачът и пътникът биват приветствани с логото SVR на праговете. Спортен волан с алуминиеви лостчета за смяна на предавките представлява работното място за водача. Спортни седалки с украсителни шевове в ромбоидна форма и контрастиращи шевове, естествена кожа и алуминиеви апликации, заедно с различни "SRV" лога  придават специален вид на F-Type SVR.

Коментари
comments powered by Disqus