Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar F-Type SVR ще e най-мощният модел на марката

28.04.2015 14:36

С петлитров осемцилиндров двигател с принудително пълнене инженерите на модела ще постигнат впечатляващите 600 к.с.

За подготовката на „най-горещата” версия на F-Type в подразделението SVO вече писахме. Наскоро изданието Motortrend съобщи, че  с петлитров осемцилиндров  двигател с принудително пълнене инженерите  на F-Type SVR ще постигнат впечатляващите 600 к.с.  И това е рекорд за сериен автомобил Jaguar за обществени пътища. Ако на версията с две врати не бъде сложен електронен ограничител, тогава  F-Type може да спори с максималната скорост от 550 конски сили на супер автомобила XJ220 от началото 90-те години. По време на неговото лансиране този модел беше най-бързият пътен автомобил в света (343,56 км/ч).

Най-мощният и най-бързият сериен Jaguar в моделната гама за момента е F-Type Project 7 (575 к.с.). Той ускорява до сто в 3,9 секунди, а максималната му скорост е 300 км/ч (електронно ограничена). Доставките за клиентите на модела ще започнат да пристигат през това лято.

Не е ясно за момента дали F-Type SVR ще бъде произвеждан само като купе, или като купе и роудстър със задно предаване или задвижване на всички колела (такова предаване се появи на F -Type миналия ноември, на снимката).

Във всеки случай с версията SVR производителят ще се опита да бъде конкурирент на такива модели като Nissan GT-R NISMO или, например, Chevrolet Corvette Z06.

Между другото, за F-Type ( дори и за XE и XF) Иън Калъм, главен дизайнер на марката Jaguar, наскоро бе отличен от изданието The Drum  с титлата „Дизайнер на годината”.

Освен това подразделението SVO работи върху редица други необичайни автомобили, включително и кодови имена Project 8, 9 и 10. Може би един от тях да бъде еволюцията на олекотен вариант на Project 7: Британците обмислят по-нататъшно намаляване на теглото на F-Type чрез смяна на двигателя. Вместо тежкия V8 двигател под капака може да се окаже четирицириндровият 1,6 турбо мотор от концепцията C-X75. Известно е, че той генерира 502 конски сили при 10 000 об/мин.

Коментари
comments powered by Disqus