Фестивалът на скоростта се превърна в сцена за безброй състезателни легенди. Jaguar представи уникалния си Project 7, който е конструиран на базата F-Type и цитира историческият D-Type.
Jaguar конструира студията Project 7 като реминисценция за седемте победи Льо Ман между 1951 и 1990 година. Иън Калъм е конструирал купол зад седалката на водача, нова облицовка на страничните прагове, както и нова предна и задна броня, включително дифузьор. Регулируем заден спойлер оптимизира притискането на задната ос. Предното стъкло е силно намалено. В малкото вътрешно пространство, в допълнение към единичната седалка с предпазен колан, има още само поставка за шлема.
Jaguar Project 7 дебютира в Гудууд
Когато мощният петлитров компресорен V8 двигател с 550 к.с. и 680 Нм изреве под дългия капак, пилотът на Project 7 трябва вече да е нахлупил каската. Осемстепенната спортна автоматична трансмисия прехвърля въртящия момент към задния мост. Задният диференциал е самоблокиращ. Звукът на двигателя се модулира от керамично покритие на спортната изпускателна система с четири накрайника. Контактът с пътя се осъществява с помощта на 20-цолови алуминиеви ковани джанти с въглеродни вложки и гуми 255/30 отпред и 295/30 отзад.
Покорявайки планинските хълмове на парка в Гудууд, студията ще докаже колко динамика се крие в Jaguar Project 7. Jaguar вече обяви максимална скорост от 300 км/ч.