След версията с разширено товарно пространство на модела X-Type британците ще привилегироват с такава и модела XF. В началото на 2010 г. последният ще се сдобие с два дизелови и два бензинови агрегата.
Пристегнатата задница и полегатият капак на багажника говорят за това, че дизайнът на петметровия автомобил ще играе по-важна роля от обема на неговия товарен отсек (500 л).Благородното комби ще възприеме двигателите на стандартната версия, където освен 6-цилиндровия базов агрегат (Euro 5, 238 к. с.) ще имаме и V-образен "осмак". Атмосферният му вариант ще произвежда 385 "коня", а снабденият с механичен компресор XFR Estate се очаква да бълва жар от 510 конски сили.
Трилитровият турбодизел, чиито версии са настроени да развиват 240 и съответно 275 к. с., също ще бъде на разположение.
Производствената версия на комбито ще видим на автосалона в Женева през 2010. На изложението във Франкфурт през есента обаче ще бъде показана първа негова студия.