Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кайто оцеля в зловещото рали Акрополис

04.06.2017 15:30
Кайто оцеля в зловещото рали Акрополис

Двете спукани гуми не попречиха на поляка да вземе първата си победа за сезона

Кайетан Кайетанович (Ford Fiesta R5) спечели драматичното рали „Акрополис”, трети кръг от ERC. Четирима различни пилоти бяха в челото, но първата позиция се оказа прокълната за всички с изключение на поляка.

Началото за Кайто бе катастрофално. Спукана гума му коства над 40 секунди още в първата отсечка, докато Николай Грязин (Skoda Fabia R5) оглави класирането след прекрасна етапна победа.

Руснакът остана начело до края на петия етап, въпреки че допусна няколко грешки и дори се завъртя във втория. Прехода към финалната за деня шеста отсечка обаче го извади от състезанието по възможно най-драматичния начин. Неговата Fabia R5 се запали и пламъците се разпространиха с такава скорост, че автомобилът бе тотална щета още преди пожарната да пристигне на мястото на инцидента.

Проблемите на Грязин изведоха Насър Ал-Атия (Ford Fiesta R5) в челото в събота вечер, но още в първия неделен етап електрониката на автомобила му се срина, след като катарецът се опита да рестартира заради проблем със сервото. Бруно Магалаеш (Skoda Fabia R5) пое диригентската палка, но Кайетанович бе само на 12,3 секунди зад него, въпреки че в събота спука още веднъж гума, а и имаше проблеми със спирачките.

И когато всички очакваха драматичната битка за първото място да се разрази с пълна сила, електрониката и на Магалаеш дефектира и той трябваше да използва съединителя при всяка смяна на предавките. Проблемът не бе отстранен по време на обедния сервиз и Магалаеш с мъка се добра до финала, за да подари първата победа на Кайетанович през сезона.

Не по-малко вълнуваща бе борбата за третото място. Насър Ал-Атия се озова на него след драмите със сервото, но имаше шанс да прескочи бедстващия Магалаеш. В десетия етап обаче катарецът загуби още две минути и половина заради аналогичния проблем и окончателно напусна надпреварата в прехода към единайсетия.

При толкова драми за фаворитите Мурат Бостанджи (Ford Fiesta R5) изненадващо излезе трети. Но не за дълго! Турчинът катастрофира четири километра преди финала на последната отсечка, същата съдба сполетя шампиона на Гърция Георге Филипедес и третата позиция изненадващо се озова в ръцете на Гжегож Гжиб (Ford Fiesta R5). Пълните резултати от надпреварата може да видите тук.

Следващият старт в ERC е след две седмици в Кипър.

Коментари
comments powered by Disqus