Прототипът Kia няма да получи трилитров V6, а четирицилиндров редови двигател с работен обем от два литра и принудително пълнене.
Track'ster е базиран на Soul, но за разлика от него има само три врати и допълнителен аеродинамичен кит. Стандартното окачване е заменено с по-ниско и по-твърдо, калибрирано специално за каране на писта. Спирачната система също е оптимизирана, за което свидетелстват 355-милиметровите дискове и шестбутални апарати на предната ос (335 мм и четирибутални за задната).
Под капака на Track'ster работи двулитровия турбомотор на корейците, който в случая генерира 250 к.с. (с 66% повече спрямо стандартния модел). Трансмисията е шестстепенна механична, а предаването - двойно благодарение на електронно контролираната система за задвижване на четирите колела.
„Идеята ни беше да направим така, че Track'ster да изглежда грубиянски, като булдог“, коментира Том Кърнс, главен дизайнер на Kia. „Но този автомобил трябваше също така да изглежда достъпен. Искахме да не късаме връзката с реалността, за да знаят клиентите ни, че става дума за Soul, но с много по-ярък характер. Това трябваше да е една смела интерпретация, която да накара хората да разберат колко спорт и динамика може да има в марката Kia.“
За съжаление Track'ster остава единствено прототип, тъй като на този етап корейците не предвиждат серийна версия.