Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Комбито Mercedes-AMG E 63 няма да предизвика изненада

25.03.2020 11:46

Мощността на V8 4,0 битурбо двигателя ще остане същата (571–612 к.с., 750–850 Нм)

За разлика от фамилията BMW M5, в гамата на AMG на Mercedes E-класа от 1998 г. има не само седани, но и комбита. Перфектният синтез на скорост и практичност! И още един „немски експрес“ се втурва с пълна скорост към клиентите. Това е обновеният Mercedes-AMG E 63, който трупа километри на тестове с камуфлажна премяна. Вече е ясно, че предната част на автомобила изглежда като обновения Mercedes-AMG E 53 4Matic + с радиаторна решетка Panamericana и агресивна броня. Матричната LED оптика ще повтори тази на всички модернизирани автомобили на E-класата. Отзад Estate ще получи квартет четириъгълни накрайници на изпускателната система и доработен дифузор.

Новият модел ще получи активен круиз контрол, като вземе предвид избрания маршрут и данни от мрежата за трафика, както и асистент за автономно паркиране, който може да паркира автомобила не само успоредно и перпендикулярно, но и на празно простронство с маркирано място за паркиране.

Снимки на салона все още няма, обаче клиентите чакат нов волан, усъвършенстван мултимедиен комплекс MBUX и тъчпад върху тунела между предните седалки вместо шайбата на контролера.

Основната интрига са промените в задвижването. Според неофициална информация мощността на V8 4,.0 битурбо мотора ще остане същата (571–612 к.с., 750–850 Нм), но ще бъде добавен 48-волтов EQ Boost стартов генератор като партньор, както вече беше направено при всички актуализирани версии на Е-класата. На комбито E 53 тази система добавя още 22 к.с. и 250 Нм. Задвижването на четирите колела с многодисков съединител на предната ос и деветстепенна автоматична скоростна кутия AMG Speedshift MCT ще останат без промени. Във връзка с настоящата ситуация в света очакваме премиерата на модела в края на 2020 г.

Коментари
comments powered by Disqus