Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Компанията BMW представя два нови хибридни модела

04.09.2015 13:36

Дебютът на автомобилите ще се състои в дните на изложението във Франкфурт

BMW разкри два нови хибридни модела - 225xe и 330e. Дебютът на автомобилите ще се състои в дните на изложението във Франкфурт.

Всъщност 225xe е хибридна модификация на модела Серия 2 Active Tourer. Автомобилът е оборудван с 1,5-литров трицилиндров бензинов двигател TwinPower Turbo (136 к.с. и 220 Нм максимален въртящ момент) и електромотор (88 к.с. и 165 Нм максимален въртящ момент), който се захранва от литиево йонна батерия с капацитет 7,7 кВтч.

Бензиновият двигател задвижва предните колела, а електромоторът – задните. Благодарение на това 225xe може да работи по три начина: с предно, задно предаване и задвижване на всички колела. В последния случай се задействат и двата задвижващи агрегата, а сумарната мощност на хибридната система е  224 к.с. и 385 Нм въртящ момент.

До 100 км / ч автомобилът може да ускори за 6,7 секунди. Максималната скорост е 202 километра в час. Разходът на гориво е не повече от 2,1 литра на 100 километра. Само на електричество  автомобилът може да измине до 41 км при скорост от не повече 125 километра в час. Пълното зареждане на батериите отнема 3 ч и 15 мин и се осъществява от контакта от битовата система. Продажбите на автомобила ще започнат по-късно тази година. По предварителни данни цената на модела в Европа ще започва от 37 800 евро.

Компактният миниван Серия 2 Active Tourer е първият модел с предно предаване в историята на BMW. За първи път автомобилът бе представен през март 2014 на салона в Женева. Моделът получи икономични двигатели, просторен багажник, както и редица нови функции за своя клас.

Най-мощната версия на 225i получи двигател с мощност 231 к.с. С него моделът с предно предаване ускорява до 100 км / ч само за 6,8 секунди и има максимална скорост от 235 километра в час.


BMW обогати Серия 3 серия с новия BMW 330e с плъгин хибридно задвижване. Със стандартен разход на гориво от 1,9 литра ще бъдат генерирани 252 к.с. BMW 330e ще дебютира на изложението във Франкфурт след дни.

BMW Серия 3 е синоним на динамика и оптимизирано потребление, това е стилът на новото време. BMW се опитва да събере под един покрив и двете, като пуска Серия 3 с хибридно задвижване. По каталог формулата е безупречна. Двулитровият  четирицилиндров турбо бензинов двигател със 184 к.с. и 290 Нм, работи в синхрон с мощния 65 кВт и 250 Нм електрически мотор, който се намира пред корпуса на автоматичната осемстепенна трансмисия и замества преобразователя. Така общата мощност достига до 252 к.с., както и 450Нм, с това динамиката на шофиране е гарантирана. Нормативно средният разход на гориво на BMW 330e е даден между 1,9 до 2,1 литра. Така изглежда е достигната целта - нисък разход.

BMW 330e спринтира от нула до 100 км/ч само за 6,1 секунди, при което електрическият мотор добавя от 100 до 250 Нм. Максималната скорост е 225 км/ч. Чисто електрическият пробег е най-малко 120 км/ч и допълнително още 40 км, което заедно с 41- литровия бензинов резервоар това гарантира разстояние от над 600 км.

Литиево-йонната батерия е с капацитет от 7,6 кВтч и се намира под багажника, който има полезен обем от 370 литра и предлага допълнително пространство с чупещата се задната облегалка. Пространството под пода на багажника обаче е доста по-малко в сравнение с това на конвенционално задвижващата се Серия 3. За пълно зареждане на батерията в зависимост от захранването ще са необходими между 2 часа и 15 минути или 3 часа и 15 минути.

Специфичните характеристики на BMW 330e  включват бутон за динамика при шофиране с Е-режими, програмируемо отопление при не работещ двигател и охлаждане с 5 кВт мощност, както и предвидима навигационна система.
BMW 330e ще се произвежда само като седан и ще стъпи в шоурумовете през 2016. Цени все още не са обявени.

Коментари
comments powered by Disqus