Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Компанията Chevrolet представи шестото поколение Camaro

18.05.2015 11:59

Продажбите на новия модел трябва да стартират още през тази година

Американската компания Chevrolet представи официално шестото поколение Camaro. Премиерата на автомобила се състоя на специално мероприятие в Детройт. Продажбите на новия модел трябва да стартират още през тази година. Производството на новия Camaro се премества в завод на General Motors в щата Мичиган, където се произвеждат други автомобили Cadillac върху същата платформа. По-рано автомобилът беше сглобяван в Охайо.

Автомобилът е построен на новата платформа Alpha – същата, върху която сега са базирани Cadillac CTS и ATS. Благодарение на това новият модел е станал по-лек от своя предшественик с 90 килограма. Както се казва в съобщението на пресслужбата на компанията, автомобилът е получил 70% нови детайли й. Структурната якост на мускулестия модел е увеличена с 28%.
Дизайнът на новия автомобил не претърпял сериозни изменения. Той е получил широки задни калници, нов капак от алуминий, светодиодна оптика и 18-инчови джанти. Визуално автомобилът е станал по-широк от своя предшественик, въпреки че като габарити отстъпва от предишното поколение на автомобила.

Дължината на новия автомобил е намалена до 4784 мм, широчината - до 1897 мм, а височината - до 1348 милиметра. Междуосието на шестото поколение Camaro е равно на  2811 милиметра. Аеродинамичните показатели са подобрени с 30%.

„Шестото поколение Camaro отиде на фитнес, напомпа мускули и стана по-атлетично. То е една по-изразителна интерпретация на емблематичния дизайн на Camaro, който подчертава неговите динамични пропорции и е доминиран от остри ръбове”, каза вицепрезидентът по дизайна на GM – Ед Велбърн.

В салона на Camaro са монтирани спортни седалки, ново поколение информационно-развлекателна система MyLink с 8-инчов дисплей с висока резолюция.

Новият модел е оборудван с 2,0-литров бензинов двигател с турбокомпресор. Мощността на мотора е 275 к.с. и 400 Нм въртящ момент. До 100 км/ч мускулестият автомобил ускорява за  6 секунди. Разходът на гориво е около 8 литра на 100 километра, което го прави най-икономичния автомобил в историята на Camaro.

Освен това в двигателната гама на автомобила влиза и  3,6-литров V6 с 335 к.с. и 385 Нм въртящ момент. Както и базовият двигател, така и той работи с шестстепенна механична скоростна кутия или с нова осемстепенна автоматична трансмисия Hydra-Matic 8L45а.

Най-мощният 6,2-литров V8 (455 к.с. и 617 Нм) получава Camaro SS. Двигателят работи в комбинация с шестстепенна ръчна трансмисия. По желание може да бъде поръчана осемстепенна автоматична кутия Hydra-Matic 8L90.

Както бе съобщено по-рано, автомобилът е оборудван с новата система Drive Mode. Технологията е отговорна за работата на двигателя, кормилното управление и скоростната кутия. Водачът има на разположение няколко режима на шофиране: Snow/Ice, Tour и Sport. Модификацията SS също получа допълнителни настройки за управление на писта. Наред с това шестото поколение на мускулестия автомобил е окомплектовано със система Magnetic Ride Control за управление твърдостта на амортисьорите. Всички версии на новия модел са оборудвани с модифицирани спирачки от Brembo.

Коментари
comments powered by Disqus