Volkswagen Group Components не е подразделение, а самостоятелна компания
Volkswagen Group Components не е подразделение, а самостоятелна компания, която концернът нарича чадърна марка. От името става ясно, че компанията се занимава с доставката на автомобилни компоненти. Новият й партньор е немската фирма Murschel Electric Cars от Ренинген, буквално току-що преименувана на eClassics. Бизнес идеята е проста: VW Group доставя компоненти на eClassics от Volkswagen e-up! (мотор, трансмисия, акумулатор) и „зелените“ класически коли се връщат при собствениците им. Между другото, същото нещо вече прави Aston Martin.
Батерията е вградена в дъното. Заради нея масата на e-Beetle е нараснала до 1280 кг. Независимо от това, e-Beetle достига максимална скорост 150 км/ч, ускорявайки се до 50 км/ч за 4 сек и до 80 км/ч за 8 сек. Автонмният пробег е 200 км. Зареждане от 1 час осигурява пробег 150 км.
Кит -пакепът за индивидуално доработване е тестван на Beetle, но вече е заявено: „Концептът може да бъде приложен и на други класически автомобили “. Сред кандидатите са Transporter и Porsche 356.
Обновеният Volkswagen e-up! все още не е представен (премиерата муще се състои във Франкфурт), но това не попречи на партньорите да извадят от хечбека батерия с капацитет 36,8 кВтч, която все още няма. Говорим за акумулаторната система, вече представена в Skoda Citigo e и Seat Mii electric. Електродвигателят генерира 60 кВт, обичайни за e-up! (82 к.с., 210 Нм). Ролята на скоростната кутия играе едностепенна трансмисия. Тъй като "конверсията " ще стане серийна, обсъжда се въпросът за използването на платформата MEB. Междувременно e-Beetle отива и във Франкфурт.