През следващата година трябва да бъде възобновено производството на автомобили Fisker
Известно е, че след фалита й компанията Fisker Automotive бе купена от китайската индустриална корпорация Wanxiang Group, която е специализирана в производството на автомобилни компоненти, и бе преименувана във Fisker Karma, или по-скоро в Karma Automotive. Новият собственик от Поднебесната империя сериозно се e заел с въпроса и през следващата година трябва да възобнови производството на автомобили. Но междувременно трябва да бъдат коригирани всички недостатъци от миналото.
Единственият модел в гамата на Fisker е седанът Karma, хибрид от последно поколение. На задната ос са монтирани два електромотора със сумарна мощност 240 кВт. Двулитровият четирицилиндров турбо мотор работи само като генератор. Батерията с капацитет 20.1 кВтч позволява да бъдат изминати 51 км без да бъде включван двигателят с вътрешно горене.
Датчанинът Хенрик Фискер, основател на компанията Fisker, преди време беше тясно свързан с концерна BMW. Той е авторът на външния дизайн на роудстъра Z8.
Така че слабото място на предишния Karma (фирмата е преименувана в чест на единствения модел, произведен от Fisker) са електрическите компоненти на хибридната задвижваща система. За новия автомобил те ще бъдат от компанията BMW. Наскоро стана известно, че китайците са подписали споразумение с баварския концерн, според което германците ще споделят с фирма Karma технологии (най-вероятно става дума за разработки на BMW, свързан с модели от i-серията). Официални данни за подробностите и размера на сумата за сделката за момента не са известни.