Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кросоувърът Byton M-Byte впечатли публиката

12.09.2019 13:16

Базовата версия със задно предаване е оборудвана с един електромотор с мощност 272 к.с.

Новият електрически кросоувър Byton M-Byte, показан във Франкфурт като сериен модел, ще влезе в продажба през първата половина на 2020 г. Вярно е, засега само в Китай. Автомобилът ще достигне пазарите на Северна Америка и Европа шест месеца по-късно, където го очакват конкурентите: Jaguar I-Pace, Audi e-tron и Mercedes-Benz EQC. Известна приблизителна цена: от 45 хил. евро. Компанията се гордее, че е събрала над 50 000 предварителни поръчки по целия свят.

Дизайнът не е много променен след концептуалния автомобил, показан в началото на 2018 г. на изложението CES в Лас Вегас. Но серийният кросоувър е по-голям: дължината е увеличена с 25 мм до 4875 мм, височината - с 15 мм до 1665 г., междуосието с 5 мм до 2950 г., широчината - с 235 мм до 2195 г.

Централният дисплей е рекорд за индустрията: 48 инча по диагонал. В допълнение, екранът също е леко извит. В центъра на волана се вписва седеминчов сензорен дисплей, а осем инчов сензорен екран виждаме пред централния подлакътник.

Любопитен интериор. В допълнение към дисплеите с множество размери, M-Byte предлага предни "капитански" седалки, които се разгъват назад, превръщайки интериора на кросоувъра в хол. Вместо солиден диван отзад, могат да се поръчат индивидуални седалки. Не се уточнява дали задният ред ще може да се сгъва в полза на багажника. Определено ще има диван, а обемът на товарното отделение в този случай се увеличава почти три пъти от стандартните 550 литра до максимум 1450.

Планира се M-Byte да бъде пуснат в новия завод в Нанкин, Китай. 1,5 млрд. долара са инвестирани в предприятието с производствен капацитет от 300 хил. автомобила годишно.

Базовата версия със задно предаване е оборудвана с един електромотор с мощност 200 kW (272 к.с.), монтиран на задната ос. Батерията с капацитет 72 кВтч осигурява автономен пробег 360 км според цикъла WLTP.  Bayton ускорява от от място до сто за 7,5 cек Модификацията с четири двигателни колела е по-интересна: тя има два мотора със сумарна мощност 300 кВт (408 к.с.) и батерия с 95 кВтч. От нула до 100 км/ч M-Byte AWD  ускорява само за 4,5 сек и е в състояние да измине до 435 км с едно зареждане. Използвайки система за бързо зареждане (150 kW), батерията може да бъде заредена до 80% за 35 минути.

Коментари
comments powered by Disqus