Външният вид е вдъхновен от италианските Gran Turismo Coupe от шейсетте години
Френският производител на луксозни часовници Bell & Ross представи на изложението за хронографи Baselworld проект на супер автомобила AeroGT. Според неговите създатели външният вид на колата е вдъхновен от италианските Gran Turismo Coupe от шейсетте години на миналия век и реактивните самолети. Дължината на купето е 4,7 метра, широчината не е уточнена, а височината е само 1,1 м.
Между острите ръбове и аеродинамичната каросерия с "перки" можем да намерим нетипични подробности за автомобил – например тръбата на Пито на предното крило (в самолета тя помага за измерване на въздушната скорост).
Компанията посочва хипотетични параметри. В автомобила трябва да е монтиран битурбо мотор V8 4,2 с мощност 600 к.с., което позволява да развие максимална скорост от 315 км/ч, а ускорението до първите сто ще трае само три секунди. Компанията Bell & Ross представи как ще изглежда в движение своят супер автомобил.
Вдясно са хронометрите BR 03-94 AeroGT и 03-92 AeroGT, които трябва да бъдат рекламирани заедно със супер автомобила (на втората снимка).
Идеята на главния дизайнер на компанията Бруно Беламиш се състои в паралелно разработване на точен часовник и съответстващ като стил автомобил. На теория тази двойка може да бъде атрактивна за богати клиенти. По този повод се сещаме за един друг аналогичен проект – двойката яхта / супер автомобил на шведската компания Strand Craft.
Предишната концепция на французите от тази поредица беше мотоциклетът Bell & Ross B-Rocket, построен през 2014 г. в сътрудничество с британското студио Shaw Harley-Davidson Speed & Custom. Турбините като на реактивен самолет са имитация. Мотоциклетът е оборудван с обичаен V-образен двигател от Harley-Davidson двигател.
Мотоциклетът B-Rocket е създаден единствено за целите на рекламата на едноименните часовници. Той беше пуснат реално в движение. За това дали проектът AeroGT ще бъде изпълнен от метал и карбон французите все още не казват нищо. Като се има предвид опита им с концепцията на две колела, тази идея най-вероятно ще бъде реализирана на 100%. Но да я видим в серийно производство, дори и в ограничена серия, е изключено. В най-добрия случай този поразителен автомобил може да бъде направен в един-единствен екземпляр за различни PR дейности.