Йоджи Ямамото основава марката си през 1972 г. и е един от лидерите в световната мода
Производителят от Сант'Агата Болонезе ще представи през октомври следващия плод на „революционно сътрудничество“ с Yohji Yamamoto, едноименната марка, основана от известния японски дизайнер.
Lamborghini не дава подробности за естеството на това първо съвместно сътрудничество, родено „от страстта и ноухауто“ на двете марки, но подчерта основната си мотивация: „гледане към бъдещето и непрекъснати иновации, за „да се адаптира към времето“, като същевременно запазва своите традиции и своята ДНК.
Йоджи Ямамото, който вече е на 76 години, основава своята марка през 1972 г. и се утвърждава като един от лидерите в международната мода от представянето на първата си колекция в Париж през 1981 г. Оттогава предлага чрез различните си колекции, дрехи, въплъщаващи „философии и естетика, която оспорва статуквото“.
Automobili Lamborghini отдавна си сътрудничи с известни художници и редовно предлага аксесоари или модели, преосмислени от международни художници. Последният проект от този тип е осъществен на основата на модела Aventador S с уличния художник Скайлър Грей, чийто иконографски поп стил е в унисон с работата на Анди Уорхол, Кийт Харинг и дори Жан-Мишел Баскиат. Уникалното произведение бе представено по време на последното издание на калифорнийската седмица на автомобилите в Монтерей, през лятото на 2019 г.