Всъдеходът е задвижван от 4,0-литров битурбо V8 агрегат, развиващ 650 к.с. и 850 Нм
Две години след пускането си на пазара, Lamborghini Urus току-що обърна важна страница в своята история, като премина крайъгълен камък от 10 000 произведени екземпляра.
Всъдеходът Urus, представен за първи път през декември 2017 г. от производителя от Сант'Агата Болонезе, имаше задачата да удвои продажбите на последния и от първата му пълна година на експлоатация (2019 г.), около 4 962 единици от модела намериха купувачи по целия свят. Мисията беше изпълнена за италианския всъдеход, който по този начин надмина продажбите на моделите Huracan (2139 продадени бройки) и Aventador (1104 броя) през 2019 г., като продажбите му се увеличиха със 182% между 2018 и 2019 г.
За да пусне успешно Urus на пазара, Lamborghini разшири централата си в Сант'Агата Болонези (от 80 000 до 160 000 кв. м), за да интегрира Manifattura Lamborghini, специализираната производствена площадка за своя SUV, преди да добави през 2019 г. цех за боядисване, запазен за своя супер спортен SUV.
Всъдеходът Urus, задвижван от 4,0-литров битурбо V8 агрегат, развиващ 650 к.с. и 850 Нм, е способен да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,6 сек, преди да достигне максимална скорост от 305 км/ч, и това за цена от 186 134 евро без данъците в Европа (модел 2021).
От юни Lamborghini Urus се предлага във версия « Pearl Capsule » („Перлена капсула“), включваща ярки цветове (Giallo Inti,Arancio Borealis и Verde Mantis) и лъскави черни eлементи, произведеният10 000-ен екземпляр е от тази модифекация но много по-строг.
Автомобил № 10 000, предназначен за клиент от Русия, всъщност е с матов цвят Nero Noctis, свързан с видими елементи на каросерията от въглеродни влакна, като салонът разполага с тапицерия от две части - черни и оранжеви цветове от каталога на Ad Personam на италианската марка и подобрени тук с елемент от въглеродни влакна.