В новото поколение на всъдехода ще има версия с осемцилиндров двигател
Land Rover започна пътни тестове на "горещата" модификация на новото поколение на всъдехода Defender - с V8 двигател.
По-рано се появиха слухове, че най-мощната версия на Defender може да бъде оборудвана с 4,4-литров битурбо двигател от BMW , какъвто монтират на кросоувъра X5 M. Британците и германците сключиха споразумение за техническо сътрудничество през лятото на 2019 г. Те ще обединят усилията си в разработването на електрифицирани задвижващи системи от ново поколение. В същото време е възможно партньорството да се разшири в областта на традиционните двигатели с вътрешно горене.
Твърди се, че новият Defender в момента тества петлитровия V8 от SUV Range Rover SVR, който генерира 575 к.с. В същото време се очаква мощността на агрегата в Defender да бъде намалена до около 500 к.с. Моторът ще рабити в тандем с осемстепенна автоматична трансмисия ZF. Фирмената система за движение Terrain Response 2 ще бъде допълнена със специален режим за писта.
Новото поколение на стандартния Land Rover Defender дебютира на 10 септември на автомобилното изложение във Франкфурт. Наследникът на известния модел, който издържа на конвейера около 70 години, остана без рамкова конструкция и механична скоростна кутия.
Всъдеходът ще се предлага с четири модификации: бензинова, хибридна и две дизелови. Мощността е от 200 до 400 к.с. Всички мотори работят в комбинация с осемстепенна автоматична трансмисия ZF и двуспенна раздатъчна кутия .