Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus GS: В японски стил

28.05.2008 09:05

За разлика от други автомобилостроители, които при евентуален фейслифт наблягат на козметичните промени, Lexus концентрира своите усилия в оптимизирането на скритата под ламарините конструкция.

Външността на GS всъщност почти не е докосвана от дизайнерите - леко модифицирани са единствено престилките и страничните огледала, които вече носят мигачи. Измененията в оформлението на каросерията приключват с няколко апликации от хром върху предната маска. Абсолютно нов обаче е най-мощният бензинов агрегат. 4,6-литровият V8 на GS 460 генерира 347 конски сили и 460 Нм максимален въртящ момент. По данни на производителя този двигател харчи само 11 литра на 100 км (258 грама CO2 на км), което го прави доста по-икономичен от своя предшественик. 

Разработената в сътрудничество с Aisin 8-степенна автоматична трансмисия дебютира в преработената версия на GS - с нейна помощ ускорението до 100 км/ч отнема минимум 5,8 секунди. Останалите двигатели на моделната линия ще продължат и в бъдеще да се трудят упорито без значителни изменения. Изпълнението 2008 на GS се отличава с VDIM-контрол на окачването и адаптивни амортисьори AVS. Двата топмодела GS 460 и GS 450h пък могат да бъдат оборудвани допълнително със стабилизатори, които редуцират "потъването" на автомобила в бързи завои.

Коментари
comments powered by Disqus