За разлика от други автомобилостроители, които при евентуален фейслифт наблягат на козметичните промени, Lexus концентрира своите усилия в оптимизирането на скритата под ламарините конструкция.
Външността на GS всъщност почти не е докосвана от дизайнерите - леко модифицирани са единствено престилките и страничните огледала, които вече носят мигачи. Измененията в оформлението на каросерията приключват с няколко апликации от хром върху предната маска. Абсолютно нов обаче е най-мощният бензинов агрегат. 4,6-литровият V8 на GS 460 генерира 347 конски сили и 460 Нм максимален въртящ момент. По данни на производителя този двигател харчи само 11 литра на 100 км (258 грама CO2 на км), което го прави доста по-икономичен от своя предшественик.
Разработената в сътрудничество с Aisin 8-степенна автоматична трансмисия дебютира в преработената версия на GS - с нейна помощ ускорението до 100 км/ч отнема минимум 5,8 секунди. Останалите двигатели на моделната линия ще продължат и в бъдеще да се трудят упорито без значителни изменения. Изпълнението 2008 на GS се отличава с VDIM-контрол на окачването и адаптивни амортисьори AVS. Двата топмодела GS 460 и GS 450h пък могат да бъдат оборудвани допълнително със стабилизатори, които редуцират "потъването" на автомобила в бързи завои.