Toyota Racing Development (TDR) ще участва на автосалона в Токио с хардкор версия на Lexus IS-F. Circuit Club Sport може да се похвали със серия от оптични и механични промени, но за съжаление петлитровият V8 е останал непокътнат.
Моделът дебютира като концептуална версия на миналогодишния токийски автосалон, но серийният му аналог ще се появи на щанда на японците на 30 ноември тази година. Най-съществените промени спрямо стандартния IS-F засягат карбоновите преден и заден капак, покрив, предни калници и прагове, които заменят аналогичните метални компоненти, и масивното задно крило. Композитният материал има сериозно приложение и в интериора на Circuit Club Sport серията.
Спортният модел е оборудван с регулируеми амортисьори, диференциал с ограничено приплъзване и високоефективна спирачна система, разработени от TRD. Към тях са добавени и нови колела от кован алуминий, но е предвидена и опция от магнезиеви сплави. За съжаление механичните промени не засягат петлитровия V8 (423 к.с. и 503 Нм), който все пак е получил нова олекотена изпускателна система.
На този етап няма информация нито за цената, нито за това какви ще са производствените обеми.