Луксозното поделение на Toyota майстори над суперспортиста на бъдещето. След миналогодишното представяне на LF-A Coupe дойде редът и на открития LF-A Roadster.
Колесна база отново е шаси от карбон и алуминий, което придава на роудстъра необходимата стабилност. Автомобилът е задвижван от разположен зад предния мост петлитров V-образен десетцилиндров двигател, генериращ 500 к. с., който ускорява двуместния Lexus LF-A до 320 км/ч. В името на по-оптимално разпределение на тежестта спортната автоматична трансмисия пък е разположена пред задния мост.
Каросериите на купето и роудстъра са сходни - вторият обаче има аеродинамично оформени издутини зад седалките и дълбоки отвори за охлаждащ въздух встрани от тях. Откритият LF-A се отличава и с подвижен спойлер върху ръба на задницата, който се съобразява със скоростта на движение.
Характерни за Lexus LF-A са 20-цоловите алуминиеви колела с гуми във формат 265/35 отпред и 305/30 отзад.