Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus LX 600 SUV ще стане шестцилиндров

21.10.2019 11:47

Моделът отдавна очаква пълна смяна, тъй като бе представен през 2007 г.

Следващото поколение на всъдехода на Lexus LX с бензинова версия ще получи индекс LX 600 вместо актуалния 570. Във всеки случай за това намекват подадените патентни заявления, подадени в САЩ и няколко други страни. Със сигурност с увеличаване на индекса автомобилът ще добави мощност, но едва ли си струва да разчитате на V8 с турбокомпресор. За запазването на атмосферния осемцилиндров агрегат и дума не може да става.

Според неофициални данни следващият LX, подобно на колегата си Toyota Land Cruiser, ще има само V6 двигатели. Но няколко: дизелов V6, бензинов V6 с турбо и хибриден бензинов V6. За дизеловия V6 засега няма яснота - Toyota няма такъв мотор в момента. Но по отношение на бензиновите версии прогнозите са малко по-конкретни. Базовият може да бъде битурбо шестцилиндров  3,4 V35A-FTS (421 к.с., 600 Нм), както при седана LS 500, комбиниран с десетстепенна автоматична трансмисия.

Моделът LX е в третото си поколение и отдавна очаква пълна смяна, тъй като бе представен през април 2007 г., а  през това време три пъти бе обновяван.

Актуалната двигателна гама на LX варира от различните региони и също зависи от годината на производство. Всичко е V8. Това са бензиновите 4,7 2UZ-FE (274 к.с., 410 Нм), 4,6 1UR-FE (317 к.с., 460 Нм), 5,7 3UR-FE (367 к.с., 530 Нм или 376 к.с., 534 Нм, или 388 к.с., 546 Нм), 3UR-FE с компресор (456 к.с., 706 Нм), както и дизелов 4,5 1VD-FTV (272 к.с., 650 Нм).

Хибридната система Multi Stage Hybrid със сумарна мощност 359 к.с. е монтирана на седаните LS 500h и Crown, както и на купето LC 500h. Вярно е, че атмосферният 3,5 8GR-FXS е част от нея. Според някои информации японците могат да изградят подобна система, базирана на турбо двигателя  V35A-FTS. Със сигурност повече подробности ще се появят през следващите месеци. Премиерата на L X, подобно на Toyota Land Cruiser J300, ще се състои в най-добрия случай в края на 2020 г.,  а по-вероятно някъде през 2021 г.



Коментари
comments powered by Disqus