Японският производител на автомобилите Lexus представи на автомобилното изложение в Токио изцяло новия спортен седан RC и турбоверсията на представения за първи път на IAA концептуален кросоувър LF-NX.
Дизайнът на модела с две врати се базира на студията Lexus LF-CC и с това носи типичните белези на новата визия на Lexus. Предницата се характеризира с радиаторната решетка Diabolo и триъгълни фаровете. В арките на колелата се виждат внушетелни 18- или 19-цолови алуминиеви джанти.
Lexus RC с хибридна и бензинова версия
Интериорът на Lexus RC е изработен с фини материали и с нова светлинна концепция, при която осветлението на купето илюминира отдолу. Кокпитът е разделен хоризонтално на горно информационно ниво и долно обслужващо такова. Докато арматурното табло и седеминчовия навигационен екран са в горното ниво, централната конзола е взаимствала новия интерфейс Lexus Remote Touch.
По отношение на задвижването Lexus RC разчита на 3,5-литровия шестцилиндров бензинов двигател, а като хибрид - на електрически плюс 2,5-литров бензинов. По-късно ще дойде и топварианта с петлитров атмосферен V8, чийто прототип вече обикаля тестовите трасета. Очаква се моделът да дебютира на автомобилно изложение в Детройт.
Турбодвигател за LF-NX
Показаният за първи път на през септември концептуален автомобил LF-NX беше представен в Токио с новоразработен 2,0-литров турбодвигател и спортна визия.