Концептуалната студия е създадена от завършилия Royal College of Art Джон Радбринк, който проектира Lexus Nuaero като част от своя курсова работа.
Nuaero е замислен като луксозен автомобил от средния клас с дължина от 4,73 метра и междуосно разстояние от 3300 мм. Широчината на каросерията възлиза на 1999 мм, а височината е само 1245 милиметра. Благодарение на свръхлеки компоненти Lexus Nuaero ще тежи не повече от 800 килограма.
Въпреки че изглежда потресаващо, основен приоритет е бил не самият дизайн, а аеродинамичната ефективност. Една от отличителните черти на Nuanero е плавното дъно на каросерията, напомнящо катамаран, станало възможно благодарение на електрическите мотори, поместени в самите колела.
Концепцията за управление на автомобила е доста необичайна. Всички регулатори и бутони са разположени върху волана, а задействането на спирачките се осъществява чрез натискане на самия волан. Липсват педали, както и лост за управление на трансмисията, понеже такава всъщност няма.