Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lexus обяви премиерата на първия сериен електромобил

11.11.2019 13:17
Lexus обяви премиерата на първия сериен електромобил

Японската марка ще представи в Гуанджоу електрическата версия на кросоувъра UX

Lexus публикува тийзър за първия си сериен модел с изцяло електрическо задвижване. Премиерата на автомобила ще се състои на 22 ноември на китайското автомобилно изложение в Гуанджоу.

По предварителни данни автомобилът ще бъде "зелена" версия на компактния кросоувър UX, построен върху новата модулна архитектура TNGA. Напълно заредените батериите са достатъчни, за да бъдат изминати без дозареждане около 400 км.

В края на октомври Lexus представи електрическия концептуален автомобил LF-30 на автомобилното изложение в Токио, разработен да даде представа за технологиите и дизайнерските решения, които ще бъдат приложени до 2030 г. при бъдещите серийни модели на японската марка.

Концептуалният автомобил с тегло 2400 кг е оборудван с четири електромотора - по един на всяко колело. Сумарната мощност е 544 к.с. и 700 Нм въртящ момент. Въртящият момент може да се предава както на четирите колела, така и на всяка от двете оси поотделно.

В основата на автомобила лежи нова платформа, която ще се използва при електрическите автомобили на Toyota и Lexus от ново поколение. Предполага се, че първите серийни модели върху новото шаси ще дебютират през 2022 г.

Коментари
comments powered by Disqus