Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Льоб: Беше много тежко!

26.10.2009 09:54 1
1
2571862080

Себастиен Льоб (Citroen) спечели шестата си титла и счупи поредния рекорд в Световния рали шампионат. Въпреки това французинът признава, че този успех съвсем не е бил лесен.

„Беше много тежко! Стартирахме добре, спечелихме пет победи, но после всичко се обърна наопаки. Сгрешихме в Гърция, получихме повреда в Полша, а впоследствие изгубихме нужната увереност, защото всички си мислеха, че сме направили две поредни грешки. Втората се оказа не по наша вина, но не го знаехме. После дойде и наказанието в Австралия. Но именно там си върнах нужната увереност."

"Знаех, че можем да спечелим. Но за първи път бях изправен пред такава ситуация, че единствено победата щеше да ми донесе титлата. Напрежението е по-различно. Когато си спечелил шампионата три кръга преди края му, няма напрежение, защото си казваш: „Добре, дори и да завърша трети, аз ще бъда шампион!“, но при тази ситуация, когато всичко се решава в последния момент, е по-специално.“

Себ нанесе своя удар в събота сутрин, когато с две етапни победи се откъсна на повече от двайсет секунди пред Хирвонен.

„Бях много бесен, след като Мико ме би в първия етап (първият за съботния ден), това е пъврото. В този момент разбрах, че ако не реагирам, той ще ме бие отново. Натиснах педала докрай, намерих отличен ритъм, разбрах къде има и какво е сцеплението и увереността ми се върна. Винаги съм по-добър при вторите преминавания, защото тогава сцеплението е по-добро и мога да спирам по-късно като на асфалт. Но при тази ситуация автомобилът ни се държеше прекрасно. За мен е много по-трудно, когато е хлъзгаво. Когато видях сплитовете и че съм спечелил много време спрямо Мико, вече бях уверен, че трябва да продължа така, за да спечеля максимума, а не да връщам газта. Опитах всичко, на което съм способен и наистина свършихме по прекрасен начин работата си.“

Льоб признава, че Мико наистина е бил достоен съперник и че дори в известен смисъл съжалява, че той остана втори в края на годината.

„Мико беше голям съперник. Винаги остава на пътя, никога не допуска грешки и е бърз навсякъде. Когато пристигнахме тук, знаехме, че единият от нас ще бъде щастлив, докато другият – разочарован. Казах му, че нито един от двама ни не заслужава да бъде разочарован, а сега той определено е такъв. След края на последния етап му казах, че в известен смисъл съжалявам, че наистина го чувствам така. Знам какво му е, но той направи един наистина феноменален сезон.“

Французинът все още не е подписал официално договора си със Citroen за сезон 2011, но е въпрос на време това да се случи. „Все още не сме подписали, но имам желание да го направя. Работата вече е в ръцете на адвокатите. Договорът е за още две години.“

Миналата година Льоб стана първият пилот, печелил някога пет титли във WRC. С шестата французинът за пореден път доказа, че едва ли някога в близко бъдеще ще се появи състезател, способен да подобри неговите рекорди. За феноменалните резултати на Себ обаче за съжаление спомага и слабата конкуренция в световния шампионат през последните години, но това по никакъв начин не омаловажава успеха му.

Коментари

wrc fen
С една дума - СТРАХОТЕН!Дано го видим догодина по нашите трасета!

comments powered by Disqus