Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maserati Alfieri на Женевското автомобилно изложение 2014

05.03.2014 18:20

Maserati представи на автомобилното изложение в Женева студията Alfieri. Именно с 2+2-местната студия марката ще отбележи своя стогодишен юбилей. Моделът напомня също за състезателните постижения и GT традициите на марката.

Maserati Alfieri показва бъдещия дизайн на марката

Alfieri не само напомня за миналото – той ще показва и бъдещето. Концептуалният автомобил ще начертае перспективите за бъдещия още по-спортен GranSport и също така ще покаже бъдещия дизайн марката.
 
Дизайнерският екип на Maserati Centro Stile в Торино, начело с дизайнера на Maserati A6 GCS Марко Тенконе, е вдъхновен от шедьоврите, излезли изпод перото на Pininfarina. Безкраен капак на двигателя и кабина за пасажерите, който се е разположило почти над задните колела, именно тези дизайнерски похвати са повлияли на новата интерпретация Maserati Alfieri.

Нова радиаторна решетка в стила на Maserati  

Радиаторната решетка на Maserati в нов дизайн с шест хромирани лайстни и логото с тризъбеца краси предната част. Огромната радиаторна решетка е заобиколена от два изключително тесни биксенонови фара с LED светлини, които заедно с V-образния контуриран капак и огромните калници придава на автомобила агресивна, класически спортна визия. Бронята със спортна престилка и задния дифузьор са изработени от карбонови влакна с алуминиеви вложки.

Една широка извивка отвежда погледа през тесните външни огледала с интегрирани мигачи, новите вентилационни отвори и ниската кабина към мощната задна част. Тук погледът се спира на триизмерни задни светлини с бял вътрешен елемент.

Maserati Alfieri стъпва на 21-цолови алуминиеви джанти отзад и на 20-цолови отпред. Те ще цитират типичните спици на колелата от 50-те години на миналия век.

Скоростомер с ефект на лупа 

Дизайнерите на Maserati Alfieri са заимствали формата на купето от Maserati 5000 GT и по собствено усмотрение са създали семпъл интериор в два цвята с TFT екран. Пред пилота са класическите, но вече дигитални инструменти, които притежават ефект на лупа. Спомен от състезателните автомобили на 50-те години е пода на автомобила, който имитира оксидирана стомана.

V8 мотор с 460 к.с. в Maserati Alfieri

Maserati Alfieri се базира на шасито на Gran Turismo MC Stradale и идва с 24 см по-къса колесна база, която сега възлиза на 2700 мм. Студията е с дължина 4590 мм, 1930 мм ширина и 1280 мм височина. В сравнение с Gran Turismo, моделът е с 29,1 см по-къс и с около от 7,3 см по-нисък.

Дизайнерската визия се задвижва от 4,7-литров атмосферен V8 двигател с мощност от 460 к.с. и максимален въртящ момент от 520 Нм. Мощността се предава към задните колела посредством 6-степенна автоматична трансмисия. За спирането се грижат оцветени в синьо апарати Brembo, които захапват карбоново-керамични спирачни дискове.

Концептуалният автомобил лакиран в цвят металик неслучайно се нарича Alfieri – това е името на добре познатия представител на братята Мазерати, който преди 100 години в Болоня е основавал "Officine Alfieri Maserati".

 

Коментари
comments powered by Disqus