Статистиката твърди, че китайската клиентела си пада по автомобили тип седан. Следвайки тези предпочитания, японският автомобилостроител ще представи пред публиката на Guangzhou Auto Show вариант на компактния си модел 2 с триобемна каросерия.
Изпълнението с прикачен багажник не се различава от петвратия модел преди средната колона. Новият завършек на задницата е комбинация от проточен силует и изтеглена назад крайна колона. Във високия ръб на багажника разпознаваме оформлението на аналогичната модификация при Mazda 3. Стоп-светлините пък се врязват дълбоко в капака на товарното пространство.
Изборът от задвижващи агрегати се свежда до три бензинови двигателя. Базов е 1,3-литровият мотор с мощност от 75 к. с., а по-големият 1,5-литров ще се предлага в изпълнение с 84 или 103 к. с.
Новоизлюпеният седан ще се произвежда в съвместното предприятие на Changan, Ford и Mazda в Нанджинг, а продажбите ще стартират в средата на януари.