Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda ще пусне собствена версия на Toyota Yaris

30.11.2020 10:31
Mazda ще пусне собствена версия на Toyota Yaris

Очаква се да последва Suzuki, предлагайки леко променена Toyota като заместник на “двойката”

Японската компания Mazda е готова да предложи версия на новия супермини Toyota Yaris Hybrid в Европа през следващите две години, потенциално като заместител на актуалния Mazda 2.

Двата японски производителя на автомобили имат дългогодишно техническо партньорство, което включва работа върху бъдещи електрически автомобили .

В презентация, придружаваща най-новите финансови резултати, Mazda очерта как възнамерява да използва партньорството си с други производители, за да подобри и разшири гамата си. Това включва план за предлагане на „модел, доставен от OEM, базиран на Yaris THS [Toyota Hybrid System]” в Европа през следващите две години.

Това предполага, че моделът ще бъде произвежданд за Mazda от Toyota, вероятно заедно с Yaris в завода му в Северна Франция. Наличието на хибриден хечбек би помогнало на Mazda да постигне целта си за емисии на CO2 в Европейския съюз. Това също би било от полза за Toyota, тъй като двете фирми са сформирали пул от производители, за да споделят целите на флота си.

Базираният на Yaris модел на Mazda би могъл да смени актуалната “двойка”, която се продава от 2014 г. и не разполага с хибридна задвижваща система, въпреки че е възможно двата хечбека да се предлагат един до друг за ограничен период от време.

Тъй като Toyota ще произвежда модела за Mazda, малко вероятно е иновативните бензинови двигатели със запалване чрез сгъстяване да бъдат предлагани.

В изявление, се казва: „Продължаваме с нашия подход с много решения, който предлага подходящи решения, които да отговарят на комбинацията от мощност, уникалността и нуждите на клиентите във всяка държава и регион.

„Като една от мерките с много решения, стигнахме до заключението, че THS е оптималното решение, което да отговори на нуждите и изискванията на всеки регион.

„Това сътрудничество е резултат от дискусии, основани на нашата политика за партньорство на Toyota-Mazda, за да бъдат използвани ефективно бизнес ресурсите на двете компании, като същевременно се зачитат марката и независимостта на управлението.

Сделката следва Toyota, която наскоро със Suzuki  направи доработени версии на хибридното комби Corolla и кросоувъра RAV4 plug-in, наречени съответно Swace и Across.

Трябва да припомним, че Mazda 2 бе използван като основа на Yaris, продаван в САЩ - докато и двата модела бяха преустановени на този пазар миналата година поради слаби продажби.

Коментари
comments powered by Disqus