Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda започна серийното производство на новия MX-5

06.03.2015 12:01

Моделът ще се появи в Европа през есента на тази година

Японската компания Mazda пусна серийното производство на новото поколение MX-5. Компактният роудстър ще бъде сглобяван в завода в Хирошима. На местния пазар продажбите на новия автомобили започват през юни. Моделът ще се появи в Европа през есента на тази година.

Роудстърът е получил изцяло променен дизайн във фирмения стил KODO, мек покрив (версията с твърд покрив ще бъде представена по-късно) и нова оптика.Инженерите на компанията са разработили специално за MX-5 ново шаси с рекордно нисък за Mazda център на тежеста и идеално разпределение на масата. В сравнение с предишното поколение на роудстъра  новият модел е станал по-лек. Премахването на излишните килограми на MX-5 е станало възможно не само благодарение на олекотената конструкция на окачването, но и с помощта на алуминиеви елементи в конструкцията на каросерията. Например, от алуминий са изработени усилените брони. Променени са и габаритите на автомобила: дължина 3915 мм (с 10 мм по-къс отколкото предишния), широчина 1730 мм (с 10 мм по-широк) и височина 1235 мм (с 20 мм по-нисък).

В двигателната гама влизат 1,5-литров задвижващ агрегат с мощност 140 к.с. и 2,0-литров със 180 конски сили. По избор са достъпни две шестстепенни предавателни кутии – механична и автоматична. Автомобилът е получил автоматичен климатроник, система старт-стоп, подгряване на седалките и други опции.

Трябва да бъде отбелязана мултимедийната система Mazda Connect с голям екран. Същата мултимедия е използвана и в третото поколение Mazda3. Освен това MX-5 е получил колонки за аудиосистемата в подглавниците и предното стъкло. Като цяло, интериорът на новия модел е изпълнен в стила на „тройката”. Характерният елемент в салона са неоцветените первази на вратите в стил Volkswagen Beetle.

Известно е, че първото поколение на Mazda MX-5 се появи на пазара преди 25 години - през 1989 г. Автомобилът получи външния вид в стил Mazda 323 и бе оборудван със същите двигатели и трансмисии. Най-познаваемият детайл в екстериора бяха повдигащите се фарове. Третото поколение на роудстъра дебютира през 2005 г., като през цялото това време претърпя две обновявания.

Коментари
comments powered by Disqus