До 2022 г. компанията ще обнови изцяло гамата си, включително хибридите и смяна на 650S
McLaren ще удвои оборота си, ще инвестира 1 милиард британски паунда в сектора R & D и ще стартира на 15 нови модела и, разбира се, ще покаже наследник на F1 през следващите шест години.
Представена на автомобилното изложение в Женева по-рано тази година, стратегията е наречена Track22, защото крайните й цели достигат до 2022 г. 15 автомобила от двете серии и състезателните модели ще бъдат сменени изцяло в сега съществуваща моделна гама в продължение на петгодишния им жизнен цикъл.
Всички нови модели ще попадат в тристранната моделна йерархия на McLaren - Sports, Super и Ultimate Series - и спортните автомобили ще продължат да бъдат изключително със средноразположен двигател. Новият F1 ще бъде модел от серията Ultimate Series.
В краткосрочен план, новите модели ще включват spider версия на 570S и смяна на 650S с кодово име P14, което ще се случи през следващата година. McLaren също планира да последва успеха на 675LT, като създаде пистово подразделение LT. Планът обхваща също напълно електрически хипер автомобил като модел от серията Ultimate Series.
Шефът по продажбите и маркетинга на марката Джоулиън Наш заяви: "Можете да очаквате една или две специални серии всяка година, сред които лимитирани издания като например модела 650S Can-Am, но не повече от това. Автомобилите от този тип са много важни за нас, защото има много голямо търсенето от страна на клиентите, които искат уникални и специални. Но ние трябва да внимаваме да не прекалим твърде много. "
До 2022 г. най-малко половината от моделите на McLaren ще получат хибридна технология, следвайки стъпките на бензино-електрическия хипер автомобил P1. Топ мениджърът Джоулиън Наш подчерта обаче, че новото поколение хибридни задвижващи системи на компанията не са предназначени за следващия голям P14. "Сегашният V8 ще продължи да съществува паралелно с разработването на нова фамилия двигатели", казва той.
Според мениджъра няма да видим нова бензино-електрическа хибридна система с V6 турбо агрегат в шоурумовете преди подновяването на текущите модели 540C, 570S и 570GT, които ще се появят до началото на десетилетието. "Трябва да сме в състояние да изпълним обещанието си актуалният 570S да стане шестцилиндров хибриден автомобил до края на десетилетието, както и да осигурим сериозно намаляване на вредните емисии", подчерта той.