След като напоследък в мрежата се появиха куп фотографии на обновения C 63 AMG, Mercedes най-накрая реши да представи своя модел. Най-сериозната промяна е седемстепенната AMG SPEEDSHIFT MCT 7 трансмисия.
C 63 AMG е получил някои съществени модификации в предната част и то главно в челните светлини, които следват типичната тенденция в дизайна на Mercedes от последните няколко години. Бронята също е ревизирана, основно при долната радиаторна решетка и въздуховодите, като в нея вече са интегрирани светодиодни габарити. Предният алуминиев капак е нов и на него по-отчетливо се открояват издутините, наложени от интегрирането на 6,3-литровия (6208 куб. см) V8. В задната част също има някои корекции, основно в бронята и дифузора.
Въпреки че новият 5,5-литров V8 на AMG отдавна работи под капака на част от спортните модели на Mercedes, C 63 AMG ще остане верен на стария 6,3-литров мотор. Промени в динамичните му показатели няма - 457 к.с. и 600 Нм. Той обаче ще бъде комбиниран със седемстепенната AMG SPEEDSHIFT MCT 7 трансмисия, което в комбинация със специалния режим на работа Controlled Efficiency и новата електрическа помпа на сервоуправлението води до близо 10% по-добра ефективност на силовия тракт. При седанът например средният разход е 12 литра, което е с 1,4 по-малко спрямо предходния модел.
За съжаление динамичните характеристики на C 63 AMG остават непроменени, а именно ускорение от 0 до 100 км/ ч за 4,5 секунди (4,6 при комбито) и максимална скорост от 250 км/ч (ограничена по електронен път). При AMG Performance пакета обаче, който се предлага като опция, допълнителните 30 к.с. намаляват с една десета класическия спринт.
Окачването на луксозния спортист е получило нови настройки, ревизирана е кормилната уредба, стандартните колела са 18-цолови с гуми 235/40 R 18 и 255/35 R 18, а интериорът е изцяло обновен.
Пазарната премиера на C 63 AMG е предвидена за юли. Цената за седана в Германия с включен ДДС е 71 340 евро, а за комбито – 73 899. AMG Performance пакетът ще се предлага съответно за 7166 и 6472 евро.