Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes CLK 63 AMG Black Series: Серийният болид

05.04.2007 12:12

Автомобилите за сигурност във Формула 1 с марка Mercedes вече имат впечатляваща традиция. Същото се отнася и за хомологационните версии на тези автомобили. Сега в Ню Йорк беше представен CLK 63 AMG Black Series – най-новият представител на култовата серия.

Тази специална модификация на CLK разполага с 26 к. с. повече от серийния модел и така 6,3-литровия V8 под предния капак е достигнал максимална мощност от 507 конски сили. Увеличаването на мощността е постигнато чрез промени във всмукателния и изпускателния колектор. Максималният въртящ момент на V8-агрегата е достигнал до 630 Нм и се предава на задните колела през седемстепенна автоматична трансмисия с възможност за ръчна смяна на предавките с планки от волана.

Получилият по-малко общо предавателно число CLK се ускорява от място до 100 км/ч за едва 4,3 секунди – с три десети от секундата по-бързо в сравнение със серийния си събрат. Максималната скорост е 300 километра в час, а според производителя средният разход се равнява на 15,8 литра на 100 километра.

CLK в състезателно „облекло”

Black Series е много близък до прочутия Safety-Car също и що се отнася до външността. Предницата е получила огромни въздухозаборници, зад които са монтирани елементите за охлаждане на двигателя, маслото и сервоуправлението. Нови са също страничните прагове, задният дифузьор и миниатюрният спойлер на задния капак. Големите количества карбон и раздутите калници навяват надвусмислени асоциации със състезателните спортове.

Разширената следа, напълно новото състезателно окачване с регулируеми настройки и промените по редица други компоненти са довели до поведение на пътя, на което биха завидели голям брой от истинските пистови автомобили. За доброто сцепление на обутите с гуми с мерки 285/30 19-цолови колела отзад се грижи допълнително монтиран самоблокиращ се диференциал.  Предните гуми са със „скромните” размери 265/30. Дисковете на подсилената спирачна система са с диаметър 365 и330 милиметра,  съответно отпред и отзад.

Пуритански интериор

Интериорът е подчертано аскетично обзаведен и сериозно олекотен, задните места липсват напълно. Отпред са монтирани дви състезателни седалки, а присплеснатият отдолу волан е облечен с алкантара. Доставките на първите бройки от Black Series започват през юни.

Коментари
comments powered by Disqus