Производството на автомобила стартира в Германия, а доставките се планират само за Китай
Китайците имат много необичаен автомобилен вкус. Вземете например известната им любов към удължените седани. А класът на модела няма значение - на пазара в Поднебесната империя например се предлагат средно големи автомобили с четири врати от премиум сегмента с увеличено междуосие. А появата на странни автомобили стимулира самото китайско законодателство. Например, ако работният обем на двигателя не надвишава 1500 куб. см, тогава данъчната ставка ще бъде наполовина по-малка. Затова автомобили като Mercedes CLS 260 се появяват в Китай, който ще зарадва бъдещите собственици не само с външната си красота и готин интериор, а и с 1,5 литров двигател под капака.
Цената на базовия Mercedes CLS 260 в Китай е 576 800 юана. LED светлините и 19-цоловите алуминиеви джанти са стандартни. Със същия агрегат в Поднебесната империя се предлага Mercedes E 260 L.
Кожена тапицерия, предни седалки с електрическо регулиране, изкуствена кожа и естествено дървона предния панел и два дисплея с диагонал 12,3 инча, всичко това не изисква доплащане
Първия двигател в гамата на Mercedes - 1,5 М 264, в комбинация с 48-волтова хибридна система получи обновеният C 200, който се продава в Европа. В Германия този седан струва 40 хил. евро.
Изглежда като рекорд сред немските автомобилни производители. Или антирекорд . В бизнес моделите Audi и BMW може да намерим най-малко двулитрови агрегати. А CLS има мотор M 264, който намалява обема от 1991 на 1497 куб см. Въпреки това, стартер-генераторът EQ Boost (14 к.с., 150 Нм е призован да помага на четирицилиндровия мотор. Сумарната мощност на хибридното задвижване е 184 к.с. и 280 Нм. Изненадващо, максималната скорост достига 250 км/ч, докато ускоряването до 100 км/ч отнема 8,7 сек. Такъв CLS 260 може да бъде само със задно задвижване и с деветстепенна автоматична предавателна кутия. Производството на автомобила стартира в Германия, а доставките се планират само за Китай.