Той ще атакува клиентите, които си падат по SUV автомобилите
Новият T-модел на Mercedes E-класа ще стъпи като офроуд ориентирана версия. Е-класата като All Terrain комби върви по стъпките на Audi A6 Allroad.
Подобно на конкуренцията, Mercedes All Terrain стъпва с високо окачване, в случая при T-модел е изцяло с пневматично окачване. Освен това All Terrain допълнително доказва своите офроуд възможности чрез цялостната обшивка, която включва престилки, осигурени с допълнителна защита, както и специални джанти с груби профилирани гуми.
E-класа T-модел All Terrain със задвижване на четирите колела
Задължителната програма на всички версии на All Terrain(Typ: T213) серийно включва задвижване на всички колела, което се предлага като 4Matic вече се може да комбинира с различни двигатели. Задвижване 4Matic в Т-модела обикновено се куплира с мощния 333 к.с. E400 и 401 к.с. AMG E43.
Иначе, комбито с по-високо окачване се задвижва от версията на току-що представения цивилен Т-модел, който има сензорни панели на волана, откъдето може да влиза в менюто на централния дисплей, което е добро допълнение към ротационния бутон и тъчпада на централната конзола.
Mercedes E-класа T-модел All Terrain стъпва 2017
На борда има също Drive Pilot, чиито действия се ръководят от стерео камера и радарни сензори: пилот Distronic за отстояние може да влиза във връзка с Lenk-Piloten (пилотите на управление) и поддържане на правилната дистанция до движещия се отпред автомобил не само автоматично, но и да го следва до скорости от 210 км/ч. Stop & Go Pilot позволява шофиране до 130 км/ч. В допълнение към всичко това има и асистент с активна спирачка, с функция кръстовище.
Mercedes E-класа T-Modell All Terrain вероятно ще стъпи на пазара, приблизително половин година след цивилното комби - т.е. през пролетта на 2017. Той ще атакува клиентите, които си падат по SUV моделите, но не могат да си го позволят и намират T модела за твърде "нормален".