Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes SLK: Трето коляно

13.01.2011 12:11

Mercedes публикува първите официални фотографии и технически характеристики на новия SLK. Продажбите му стартират това лято.

Дизайнът на третата генерация е повлиян сериозно в предната си част от SLS AMG, като без съмнение и четирвратото купе CLS е оставило своя отпечатък. Промените обаче не са само стилистични, тъй като коефициентът на челно съпротивление при новия модел е намален от 0.32 на 0.30.

Електронно-контролираният твърд покрив ще се предлага в три версии – базовата просто е решена в цвета на купето, вторият вариант използва тонирано стъкло, а третата е базирана на новата технология MAGIC SKY CONTROL, при която стъклото може да бъде затъмнено само с натискането на един бутон.

Първоначално SLK ще получи три разновидности на силовия тракт, като и трите двгателя са с директно впръскване. SLK 200 BlueEFFICIENCY и SLK 250 BlueEFFICIENCY ще разчитат на 1,8-литровия четирицилиндров мотор съответно във версия със 135 кВт (184 к.с.) и със 150 кВт (204 к.с.). По този начин SLK 200 BlueEFFICIENCY става най-икономичният роудстър в сегмента, тъй като когато е комбиниран с опционалната седемстепенна 7G‑TRONIC PLUS трансмисия, се нуждае само от 6,1 литра за 100 километра пробег при 142 г/км емисии CO2. Същевременно за спринта от 0 до 100 км/ч са нужни съвсем приличните 7 секунди. Максималната скорост достига 237 км/ч, като при версията с механична трансмисия е възможно ускорение до 240 км/ч.

SLK 250 BlueEFFICIENCY стандартно е оборуван със 7G‑TRONIC PLUS, като и при него съотношението ефективност/екология е обещаващо. Средният разход е 6,2 литра, ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,6 секунди, а максималната скорост е фиксирана на 243 км/ч.

На този етап върховият модел ще бъде SLK 350 BlueEFFICIENCY. 3,5-литровият V6 генерира 225 кВт (306 к.с.), достатъчни за спринта от 0 до 100 км/ч при налични 5,6 сеунди и за 250 км/ч максимална скорост. Същевременно изцяло новият двигател се задоволява със среден разход от 7,1 литра при 167 г/км CO2. Старт/стоп системата е стандартна не само за този мотор, но и за двете версия на 1,8-литровия.

SLK ще може да се поръча с три версии на окачването. Базовият вариант е с класически стоманени пружини, като тази концепция се използва и при спортния, като там настройките са по-агресивни от стандартното. Dynamic Handling пакетът пък включва адаптивно окачване.

Третата генерация на модела ще получи и пълно бойно снаряжение по отношение на системите за сигурност. ATTENTION ASSIST и ADAPTIVE BRAKE са част от стандартното оборудване, а към тях може да се добави още DISTRONIC PLUS пакета. Повече за тях може да прочетете тук.

Поръчките на новия SLK започват на 17 януари. Цените с включен ДДС за Германия са съответно 38 675 евро за SLK 200 BlueEFFICIENCY, 44 256 евро за SLK 250 BlueEFFICIENCY и 52 300 евро за SLK 350 BlueEFFICIENCY.

Коментари
comments powered by Disqus