Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mini Clubman за първи път със задвижване на всички колела

21.01.2016 13:34

Като опция клиентът може да получи адаптивни амортисьори и спортно окачване

Първото поколение Clubman нямаше версия с двойно задвижване, докато второто издание на автомобила просто го получава. Както и се очакваше, модификацията се нарича Mini Clubman All4. Подобно на BMW, и тук се появява електрохидравличен многодисков съединител в задвижването на задните колела, поставен заедно със заден редуктор.

В базовото оборудване на Clubman с четири двигателни колела влиза електронна система за стабилност и тракшън контрол, както и електронна симулация на блокаж на диференциала. Като опция клиентът може да получи адаптивни амортисьори и спортно окачване.

Електрониката контролира разпределението на тягата между осите, координира своите действия със системата за стабилност. Според конструкторите този набор осигурява на Clubman не само по-голяма гъвкавост, но и добавя спортно излъчване.

За момента компанията обявява само два двигателя, които ще бъдат на  разположение на Clubman със задвижване на всички колела. Във версията Cooper S Clubman All4 ще бъде монтиран четирицилиндров турбо 2,0 двигател (192 к.с. и 280 Нм), а в Cooper SD Clubman All4 - двулитров дизелов двигател (190 к.с. и 400 Нм). Междувременно бензиновият вариант ще предложи избор между шестстепенна механична или осемстепенна трансмисия Steptronic, а дизеловият - само автоматична.

Моделът с двойно задвижване получава същите опции като при версията с две двигателни колела: от дисплей и панорамен покрив до 19-инчови джанти.

Модификацията Cooper S Clubman All4 ускорява до първите „сто” за 7 сек с механичната кутия и 6,9 с автоматичната трансмисия. Максималната скорост на комбито е  225 км/ч. Събратът Cooper SD Clubman All4 се справя със същото упражнение за 7,2 секунди, а неговата максималната скорост е с 3 км/ч по-ниска. Разходът на гориво при смесено управление на бензиновата версия варира от 6,3 до 7,0 л/100 км (в зависимост от трансмисията и гумите), а на дизеловия Clubman с четири двигателни колела -  4,8-4,9 л/100 км. Всички версии отговарят на стандарта за вредни емисии Евро 6.

Най-вероятно "горещото" комби Clubman JCW ще получи също задвижване на всички колела.

Коментари
comments powered by Disqus