Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MINI Countryman John Cooper Works

29.08.2013 08:33

Спортното изпълнение на MINI Countryman е поредното творение на подразделението John Cooper Works, създадено с една основна цел – да носи положителни емоции.

MINI Countryman е автомобил, който човек или харесва, или не – средно положение трудно може да има. Едни категорично не признават Countryman за пълноправен продължител на философията на марката, докато според други той е стопроцентово MINI, при това с немислима за останалите представители на гамата функционалност. Разнищването на въпроса в кое от двете твърдения има повече истина в случая изглежда като чисто губене на време – в крайна сметка моделът се радва на отлични продажби, така че тези, които го харесват и искат да го притежават, очевидно са предостатъчно, а пък за заклетите почитателите на класическите ценности на MINI марката предлага достатъчно други модели, отговарящи на всички техни критерии.

Именно поради тази причина няма и да се впускаме в съждения по въпроса има ли светът истинска нужда от компактен Crossover със сериозно намален клиренс, обути с нискпрофилни спортни гуми колела с голям диаметър и мощен бензинов турбомотор с 218 к.с. – първо, защото този продукт гарантирано ще намери сериозен брой почитатели, и второ, защото автомобилът действително доставя огромно удоволствие при каране. Налице тук са всички „специалитети” на версиите JCW – двигател с увеличена мощност и още по-агресивен звук, още по-ефективни спирачки, още по-твърдо окачване и, както подобава на модел с подобни атлетични заложби, множество спортни акценти във външността и интериора. 1,6-литровият двигател с турбокомпресор за пореден път респектира със своя репертоар от възможности, включващ невероятна за работния му обем тяга в почти целия оборотен диапазон (максималният въртящ момент от 270 Нм остава константа в огромния спектър между 2000 и 5600 оборота в минута), спонтанни реакции при всяко докосване на газта и съвсем умерен разход при разумен стил на шофиране. На типичната за марката висота е и пътното поведение – макар прословутото „картинг усещане” да не е чак толкова силно изразено, колкото при по-малките модели на MINI, за представител на Crossover сегмента автомобилът се държи като професионален спортист, а двойното предаване ALL4 успява да усвои реалните ползи от мощта на задвижващия тракт дори по-ефективно, отколкото останалите членове на семейството John Cooper Works.

Текст: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus