Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MINI: Фамилията през 2011

28.06.2010 14:59

MINI ще може да се похвали с емисии CO2 от под 100 г/км тази есен, когато обновената версия на модела ще получи 1,6-литровия дизел на BMW.

Досега дизеловите модификации на MINI използваха 1,6-литровия двигател на PSA, но за моделната 2011 г. те ще получат аналогичния като работен обем мотор на BMW, който в момента се използва при 116d. Две ще бъдат неговите версии – 90 к.с. за MINI One D и 112 за MINI Cooper D, като емисиите CO2 са 99 г/км при среден разход от 3,8 литра.

Собствениците на Cooper D ще разчитат на 270 Нм в диапазона от 1750 до 2250 об./мин, благодарение на което за ускорението от 0 до 100 км/ч са нужни по-малко от 10 секунди. Максималната скорост достига 197 км/ч.

Новият двигател ще се предлага и за Clubman и Convertible версиите, като това ще бъде първият открит модел на MINI с дизелов агрегат. Емисиите CO2 при двата модела ще бъдат малко по-високи отколкото на Cooper D, а именно 103 и 104 г/км при 3,9 литра разход.

 

 

Визуалните промени във фейслифта на MINI засягат хромираните елементи на радиаторната решетка, новата предна броня, съобразена с изискванията за безопасност на пешеходците, както и LED стоповете за всички модели.

В салона са модифицирани контролните уреди за аудио и климатичната системи, разширена е цветовата палитра на тапицерията, аудиосистемата вече има възможност за работа с MP3 формат и разполага с линеен вход. Mini Connected системата също е оптимизирана, като собствениците на iPhone ще могат да гледат своите видеоклипове и снимки директно на монитора, както и да следят Facebook и Twiter профилите си.

От BMW обещават множество опции за персонализиране на автомобила. Трите основни версии на MINI ще се наричат Scene, Classic и Rally, като последната неминуемо ни навежда на мисълта, че компанията е все по-близко до завръщането си в Световния рали шампионат.

В официалния преспакет за фейслифта на MINI са публикувани и снимките на обновения John Cooper Works (211 к.с.), които може да видите в специалната галерия.

Коментари
comments powered by Disqus